• Mokėkite grynais, kai gausite prekes
  • 30 Dienų pinigų grąžinimo garantija
  • Pristatymas visoje Lietuvoje
  • Tik originalios prekės


Prisijunkite čia
Mano Pigu.lt
Mano norai (0)

DUK - dažnai užduodami klausimai

Noriu paklausti apie:


Noriu paklausti apie Jūsų prekes

Klausimas: Kodėl Jūsų prekės tokios pigios?

Atsakymas: Pigu.lt nereikia išlaikyti didelių prekybinių plotų bei konsultantų, tad galime Jums pasiūlyti išties žemas kainas. Be to, būdami bene didžiausia internetine parduotuve Lietuvoje, prekes perkame dideliais kiekiais ir savo klientams gauname didesnes, nei įprasta nuolaidas.

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu pagalba@pigu.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašyme pateikta informacija yra skirtinga, lyginant su kitais tinklalapiais?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu pagalba@pigu.lt, informaciją patikrinsime ir per 1 darbo dieną atsakysime.

Klausimas: Ar pigu.lt tikrai prekės originalios?

Atsakymas: Taip, visos Pigu.lt parduodamos prekės yra originalios. Mes bendradarbiaujame tik su patikimais tiekėjais, kurie gali patvirtinti prekių kokybę bei prisiimti už tai atsakomybę. Visos Pigu.lt parduodamos prekės turi gamintojų atitikties sertifikatus.


Noriu paklausti apie prekių kainas

Klausimas: Ar galiu derėtis dėl kainos?

Atsakymas: Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

Klausimas: Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

Atsakymas: Ne, kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.


Noriu paklausti apie prekių pristatymą

Klausimas: Kur Pigu.lt pristato prekes?

Atsakymas: Pigu.lt pristato prekes visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nuo vietovės nepriklauso.

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

Atsakymas: Numatomas prekių pristatymo laikas nurodytas kiekvienai prekei atskirai.

Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?

Atsakymas: Be abejo, štai adresai, kuriais galima atsiimti prekes:

Dėmesio! Valstybinių švenčių dienomis prekių atsiėmimo centrai nedirba. Nedarbo dienų sąrašą rasite čia.

Nemokamas prekių atsiėmimas VILNIUJE:
Saltoniškių g. 29, Vilnius
Žiūrėti žemėlapyje

Darbo laikas:
I-V 09:00 – 20:00 val.
VI 10:00 - 17:00 val.
VII 10:00 - 15:00 val.

Nemokamas prekių atsiėmimas VILNIUJE:
Lakūnų g. 30, Vilnius
Žiūrėti žemėlapyje

Darbo laikas:
I-V 09:00 – 19:00 val.
VI 10:00 - 17:00 val.

Nemokamas prekių atsiėmimas KAUNE*:
* Kaune esančiame prekių atsiėmimo centre galite atsiimti prekes iki 20 kg.
V. Krėvės pr. 49 (PC „Rėda“), Kaunas 
Žiūrėti žemėlapyje

Darbo laikas: 
I-V 09:00 – 19:00 val.
VI 10:00 - 15:00 val.


Nemokamas prekių atsiėmimas KLAIPĖDOJE*:
* Klaipėdoje esančiame prekių atsiėmimo centre galite atsiimti prekes iki 20 kg.
Taikos pr. 64, Klaipėda, PC Arena
Žiūrėti žemėlapyje

Darbo laikas:
I-V 09:00 – 19:00 val.
VI 10:00 - 15:00 val.


Nemokamas prekių atsiėmimas ŠIAULIUOSE*:
* Šiauliuose esančiame prekių atsiėmimo centre galite atsiimti prekes iki 20 kg.
Pramonės g. 6, Šiauliai, PC Bruklinas
Žiūrėti žemėlapyje

Darbo laikas:
I-V 09:00 – 19:00 val.
VI 10:00 - 15:00 val.


KlausimasAr galiu prekes atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose?

Atsakymas: Prekes galite atsiimti LP EXPRESS siuntų savitarnos terminaluose, kurių išsamų sąrašą galite rasti čia.

Klausimas: Kokias prekes galiu atsiimti iš LP EXPRESS?

Atsakymas: Norėdami prekę atsiimti iš LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 30 kg. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina - prekės pristatymas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 30 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite.

Klausimas: Ar galiu prekes atsiimti Omniva paštomatuose?

Atsakymas: Prekes galite atsiimti Omniva paštomatuose, kurių išsamų sąrašą galite rasti čia.

Klausimas: Kokias prekes galiu atsiimti iš Omniva paštomatų?

Atsakymas: Norėdami prekę atsiimti iš Omniva paštomatų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 30 kg. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina - prekės pristatymas į Omniva paštomatus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 30 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite.

Klausimas: Ar siūlote prekių pajungimo paslaugą?

Atsakymas: Taip, prekių pajungimo paslaugą teikia mūsų partneris www.meistropagalba.lt. Pasirinkite pajungimo paslaugą pateikdami užsakymą ir mūsų partneris su Jumis susisieks.

Klausimas: Ar galite prekę pristatyti anksčiau nei nurodyta Pigu.lt?

Atsakymas: Prekės pristatymo terminas nustatomas automatiškai. Prekės pristatymo paskubinti negalime. Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti greičiau jei sumokėsite už prekę internetu. Taip pat vieną dieną darbo dieną galėsite sutaupyti, jei prekę atvyksite atsiimti patys, adresu Saltoniškių g. 29, Vilnius, Lakūnų g. 30, Vilnius, Krėvės pr. 49 (PC „Rėda“), KaunasTaikos pr. 64, Klaipėda, Pramonės g. 6, Šiauliai.


Noriu paklausti apie pirkimą Pigu.lt

Klausimas: Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Atsakymas: Taip. Tiesiog spustelėkite mygtuką „Keisti“ pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis.

Klausimas: Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Atsakymas: Užsakymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą. Lauko pavadinimas - „Įrašykite pastabas“.

Klausimas: Kada jūs pamatote mano užsakymą?

Atsakymas: Jūsų užsakymą pamatome, kai paspaudžiate mygtuką „Užsakyti“ žingsnyje „Užsakymo peržiūra“.

Klausimas: Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Atsakymas: Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.


Noriu paklausti apie pirkimą išsimokėtinai

Klausimas: Kaip Jūs nusprendžiate, ar galiu pirkti išsimokėtinai?

Atsakymas: Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai priima lizingo bendrovė, kuriai Jūsų užklausa persiunčiama automatiškai. Apie galimybę pirkti išsimokėtinai mes Jums pranešime per 1 darbo dieną.

Klausimas: Kokias prekės galima pirkti išsimokėtinai?

Atsakymas: Pirkti išsimokėtinai galite visas prekes, jei bendra pirkinio suma ne mažesnė nei € 70.

Klausimas: Kas gali pirkti prekes išsimokėtinai?

Atsakymas: Pirkti prekes išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, bei gaunantys nuolatines pajamas.

Klausimas: Kokie dokumentai reikalingi, norint sudaryti sutartį?

Atsakymas: Lizingo sutartį galite sudaryti pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: LR pasą ar asmens tapatybės kortelę, naujojo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą (išduotą nuo 2003-01-01) arba leidimą nuolat gyventi LR (gali būti su kitos šalies pilietybės įrašu). Statutiniai valstybės tarnautojai turi papildomai pateikti tarnybinį pažymėjimą, senjorai, gaunantys pareigūnų ir karių, taip pat teisėjų valstybinę pensiją, turi papildomai pateikti senjoro pažymėjimą, ūkininkai turi papildomai pateikti ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimą.

Klausimas: Ar galėčiau pakeisti įmokų mokėjimo dieną?

Atsakymas: Pasirašius sutartį mokėjimo dienos pakeisti nebegalima. Tačiau sudarydami sutartį Jūs galite pasirinkti Jums patogiausią mėnesio dieną, kurią mokėsite įmokas.

Klausimas: Kaip ir kur sumokėti įmokas už sutartį?

Atsakymas: Įmokos gali būti mokamos:

  • tiesioginiu debetu;
  • internetu;
  • grynaisiais pinigais;
  • banko skyriuje.

Įmokas mokėti reikia įmonei, su kuria pasirašėte sutartį.


Noriu paklausti apie garantinius įsipareigojimus

Klausimas: Ar Jūsų prekės turi garantiją?

Atsakymas: Visos Pigu.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje. Plačiau apie garantijas galite paskaityti čia.

Klausimas: Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu pagalba@pigu.lt ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.

Klausimas: Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Atsakymas: Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka 3-4 savaites. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką. "

Klausimas: Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?

Atsakymas: Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba sugrąžinti pinigai.

Klausimas: Kaip susigrąžinti pinigus?

Atsakymas: Prekę gražinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą skaitykite čia. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.


Noriu paklausti apie užsakymų vykdymą

Klausimas: Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Atsakymas: Jei užsakymo apmokėjimą vykdote per el. bankininkystės sistemą, užsakymą pradedame vykdyti nedelsiant. Jei pasirenkate kitą apmokėjimo būdą - užsakymą pradėsime vykdyti patikrinę Jūsų duomenis telefonu arba el.paštu. Paprastai užsakymo tvirtinimas trunka ne ilgiau nei vieną darbo dieną.

Klausimas: Ką reiškia užsakymo statusas?

Atsakymas:

  • Pateiktas
    Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, turinti du rezultatus: arba užsakymas atmetamas (netyčia padarytas užsakymas, negalima lizingo sutartis, kt.), arba jis patvirtinamas (padaromas apmokėjimas, suderinama užsakymo informacija, teisingai supildomi visi užsakymo duomenys).
  • Pradėtas vykdyti
    Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime, iškart siunčiamas užsakymas tiekėjui.
  • Paruoštas atsiėmimui
    Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame Pigu.lt atsiėmimo centre.
  • Perduotas kurjeriui
    Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus arba į Jūsų pasirinktą Lietuvos pašto skyrių, Omniva paštomatą.
  • Paruoštas atsiėmimui pašte
    Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame Lietuvos Pašto skyriuje.
  • Pristatytas į Omniva paštomatą
    Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame Omniva paštomate.
  • Pristatytas į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą
    Užsakymas paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame LP EXPRESS siuntų savitarnos terminale.
  • Supakuotas
    Užsakymas paruoštas Pigu.lt sandėlyje.
  • Įvykdytas
    Užsakymas atsiimtas iš prekių atsiėmimo centro arba pristatytas gavėjui pasirinktu būdu.
  • Atmestas
    Užsakymas atmestas (netyčia padarytas užsakymas, negalima lizingo sutartis, kt.).
  • Grąžintas
    Prekė yra grąžinta.

Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Atsakymas: Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 661 05555 arba el. paštu pagalba@pigu.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.


Noriu paklausti apie PiguEurus bei nuolaidų kodus

Klausimas: Kas yra PiguEurai?

Atsakymas: PiguEurai – virtualūs Pigu.lt pinigai, kuriuos galite kaupti ir jais padengti net 20% pirkinio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima pasinaudoti PiguEurais arba nuolaidos kodu. Abiem pasinaudoti negalėsite.

Klausimas: Kaip gauti PiguEurų?

Atsakymas: Sekite mūsų naujienlaiškius, Facebook profilį, ieškokite kodų žiniasklaidos priemonėse – turime specialių akcijų, kurių metu galite papildyti savo sąskaitą PiguEurais. Taip pat, priklausomai nuo situacijos, mes skiriame PiguEurų, jei patyrėte nepatogumų, apsipirkdami Pigu.lt. Primename, kad PiguEurais gali būti skiriami tik registruotiems vartotojams. Todėl nedvejokite – užsiregistruokite!

Klausimas: Kas yra nuolaidos kodai?

Atsakymas: Nuolaidos kodas yra vienkartinis kodas, kuriuo galite atsiskaityti panaudodami visą jo vertę bei padengti iki 100% pirkinio vertės. Vieno apsipirkimo metu galima panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.

Klausimas: Kaip gauti nuolaidos kodą?

Atsakymas: Nuolaidos kodai dažniausiai skiriami kaip prizai įvairiuose žaidimuose, konkursuose ar loterijose. Apie juos pranešame savo naujienlaiškiuose, tinklapyje ir pigu.lt Facebook puslapyje.

Klausimas: Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Atsakymas: Išsamią informaciją galite rasti čia.

Prekių krepšelis

Krepšelis tuščias.

Peržiūrėti išsaugotus krepšelius

Dėmesio!

Pirk ir atsiimk RYTOJ!

Užsisakykite ženklu Prekė sandėlyje pažymėtas prekes iki rytojaus 8 val. ryto
ir atsiimkite rytoj po 12 val. Vilniaus prekių atsiėmimo centruose.
Jums liko:

Išsirink

Facebook Google+
Ką tik nupirktos dovanos: