Dunlop SP 4ALL SEASONS 195/65R15 91 H

Skersmuo:
R15
Greičio indeksas:
Degalų sąnaudų efektyvumas:
e
Pasirinkite:
Pasirinkite:
Prekė išparduota

Registruokitės ar prisijunkite ir mes pranešime,
kai ši prekė pasirodys prekyboje

Įsigiję šią prekę, taip pat pirko

Prekės aprašymas: Dunlop SP 4ALL SEASONS 195/65R15 91 H

Bendrovė „Dunlop“ yra viena iš pirmaujančių pasaulyje padangų gamintojų, kuri tobulina, gamina ir parduoda lengvųjų bei komercinių automobilių ir motociklų padangas.


Tarp galingų automobilių ir motociklų mėgėjų „Dunlop“ yra užsitarnavusi nepriekaištingą reputaciją. Turėdama didžiulę patirtį sportinių automobilių ir motociklų lenktynių srityje ir įspūdingą pergalių lenktynių trasose skaičių „Dunlop“ naujoviškas padangų technologijas gali pritaikyti kasdien važinėti skirtose padangose. „Dunlop“ tikslas yra iki maksimumo padidinti vairavimo malonumą. Naujausiomis technologijomis puikios eksploatacinės savybės ir patvarumas užtikrinami visiems automobilių bei motociklų vairuotojams. Nauja „Dunlop“ technologija „Touch Technology“ atspindi bendrovės požiūrį į produktų tobulinimą: „Dunlop“ padangos suteikia vairuotojams geresnį kelio pojūtį, geresnę atsakomąją reakciją, geresnį valdymą ir didesnį vairavimo malonumą.


„Dunlop“ yra viena iš pasaulyje pirmaujančių gamintojų, gaminančių į originalų gamyklinį komplektą įeinančias padangas aukštos ir aukščiausios klasės automobiliams. Daugelis prestižinių automobilių gamintojų „Dunlop“ padangas montuoja kaip standartą. Tarp jų - „Alfa Romeo“, „Audi“, AMG, „Aston Martin“, BMW, „Honda“, „Jaguar“, „Mercedes-Benz“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Opel“/„Vauxhall“, „Peugeot“, „Porsche“, „Renault“, „Rover“, „Seat“, „Skoda“, „Toyota“ ir „Volkswagen“. Motociklų padangas, montuojamas gamykliškai, „Dunlop“ tiekia tokiems motociklų gamintojams kaip „Aprilia“, „Benelli“, BMW, „Buell“, „Derbi“, „Ducati“, „Harley Davidson“, „Honda“, HRD, „Husaberg“, „Husqvarna“, „Kawasaki“, KTM, „MV Agusta“, „Peugeot“, „Piaggio“, „Suzuki“, „Vertemati“, „Yamaha“.


„Dunlop“ taip pat siūlo daugiau nei 130 skirtingų komercinių padangų modelių, skirtų sunkvežimiams, autobusams ir komercinėms transporto priemonėms. Standartiškai „Dunlop“ padangas montuoja ir daugelis pirmaujančių komercinių transporto priemonių gamintojų, pvz., „Volvo“, „Renault“, „Scania“, DAF, „Daimler Chrysler“ ir „Iveco“. „Dunlop“ taip pat siūlo ištisą specialių komercinių paslaugų paketą savo klientams. Į jį įeina „TruckForce“ techninės priežiūros tinklas, „ServiceLine 24h“ pagalbos kelyje sistema ir „FleetOnline Solutions Internet“ valdymo sistema.


Inovacijos


Kad savo klientams pateiktume padangas, pasižyminčias išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis, puikiai žinome, kaip svarbu yra vykdyti nuodugnius mokslinius tyrimus ir tobulinimo veiklą, taip pat – glaudžiai bendradarbiauti su pažangiausiais automobilių gamintojais. Būtent todėl inžinieriai ir mūsų padangų tobulinimo grupė dar ilgai iki naujo automobilio pristatymo rinkai susitinka, kad nustatytų ir aptartų konkrečių transporto priemonių reikalavimus bei specifikacijas.


Pasaulinės „Dunlop“ tobulinimo grupės nariai dirba dviejuose pagrindiniuose mokslinių tyrimų ir tobulinimo centruose Azijoje bei Europoje. Jų tikslas - glaudžiai bendradarbiauti su didžiausiais automobilių gamintojais, kad ištobulintų padangas, tinkančias visoms vairavimo sąlygoms, sutinkamoms bet kurioje pasaulio vietoje. Šios pasaulinio lygio ekspertų pajėgos Hanau (Vokietija) ir Kobe (Japonija) miestuose yra unikalios padangų gamybos srityje. Jų darbo vaisiai - išskirtiniai produktai, tokie kaip naujosios „Dunlop SP Sport Maxx“ padangos - naujasis mūsų flagmanas ypač aukštos klasės segmente, taip pat - sėkmingas pasaulinio masto bendradarbiavimas su mūsų kolegomis iš Stenfordo mokslinių tyrimų instituto (SRI) Japonijoje.


Europoje esantis Hanau „Dunlop“ tobulinimo centras (DDC-H) veikia pačioje automobilių pramonės širdyje. Jame kasmet sukuriama vidutiniškai 400 šios srities naujovių. Specialios grupės mokslinių tyrimų ir tobulinimo skyriuje dirba su pagrindiniais projektais ir rengia techninius sprendimus tokiems klientams kaip BMW/DC, „Audi“, GM/OPC, „Porsche“/VW/„Seat“/„Skoda“, „Bentley“/„Aston Martin“/„Jaguar“/„Volvo“/„Saab“/„Nedcar“, Japonijos bendrovėms ir kuria naujas koncepcijas. Taip pat yra specialistų komandos, dirbančios tik su žiemos padangomis, vienatūrių, SUV, komercinių automobilių padangomis, taip pat - su automobilių perdarymu. Dėl tokio lygio ekspertų „Dunlop“ yra viena iš svarbiausių bendrovių tiek Vokietijos, tiek ir pasaulinėje originalios įrangos rinkoje, galinti didžiuotis klientais, tokiais kaip „Audi“, „BMW“, „DaimlerChrysler“, „Porsche“, „Opel“, VW, „Land Rover“, „Rover“, „Bentley“, „Toyota“ ir „Nissan“


Per ilgą mūsų veiklos istoriją iš mūsų tobulinimo centrų pasaulį išvydo daugybė atradimų. Iš pasiekimų, kuriais gali pasigirti „Dunlop“, trys žymiausi ir svarbiausi yra slydimo vandens sluoksnių (akvaplanavimo) reiškinys, savilaikė padanga (DENOVO/DSST) ir 3S technologija.


Slydimas vandens sluoksniu


Praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio pradžioje „Dunlop“ susidūrė su didžiuliu iššūkiu - kaip pasiekti, kad važiuojant dideliu greičiu padangos sukibtų su šlapiu kelio paviršiumi. Tuo pačiu metu laboratorijose ir mokslinių tyrimų stotyse visame pasaulyje nustatyta, kad su nudėvėtomis padangomis patiriamas slydimo vandens sluoksniu (akvaplanavimo) reiškinys, kai padanga ima plūduriuoti vandens paviršiumi ir visiškai netenka sukibimo stabdant.


1964 m. „Dunlop“ padangų tobulinimo vadovas Tomas Frenčas (Tom French) užpatentavo perversmu protektorių dizaino srityje tapusią naujovę. Tai buvo miniatiūrinių prapjovų sistema, sugerianti paviršiaus vandenį kaip kempinė, o po to - jį išmetanti. SP 41 ir SP 68 radialinės padangos, kuriose buvo panaudota ši revoliucinė savybė, per visą horizontalų protektoriaus paviršių einantys grioveliai ir standi konstrukcija, buvo įvertintos apdovanojimais visame pasaulyje.


Šio dizaino palikimas iki šiol išliko „Dunlop SP Sport 01“ padangose su išilginiais grioveliais, padedančiais išleisti vandenį sukeliant mažai sūkuriavimo.


DSST („Dunlop“ savilaikė padanga)


Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje „Dunlop“ sukūrė DENOVO - pirmąją pasaulyje nuo gedimo apsaugotą padangą. Ji vairuotojams suteikė galimybę mėgautis ilgu galimu nuvažiuoti atstumu ir valdymu važiuojant dideliu greičiu, net jei padanga būtų pradurta ar sprogtų. Kad būtų pademonstruotos šios padangos galimybės, automobiliu „Fiat Mirafori“ iš Fort Dunlopo į Turiną, o automobiliu „Chevrolet Corvette“ – iš Bostono į Los Andželą buvo nuvažiuota nuleistomis užpakalinėmis padangomis. Be to, „Dunlop“ įrašė savo komandą į RAC ralį, kuri naudojo tik apsaugotas nuo gedimo SP 44 tipo ralio padangas.


Ši naujovė iki šiol naudojama mūsų DSST padangose. Šia technologija visos transporto priemonės


masė padangose nelikus oro slėgio gali būti išlaikoma iki 80 km važiuojant 80 km/h greičiu. DSST padangos vairuotojams suteikia galimybę toliau spausti akceleratorių, o ne stabdį, ir būti visiškai užtikrintiems. Padangos yra paprastos ir patogios. Jas galima naudoti ant visų standartinių ratlankių, sumontuoti nenaudojant jokių specialių įrankių ar įrangos, tačiau visi jų eksploataciniai rodikliai atitinka net ir griežčiausius aukštos klasės automobilių standartus. Nuo 2003 m. BMW nusprendė daugelyje savo automobilių montuoti padangas su apsaugos nuo gedimo technologija. Daugiau nei 50% 5-osios serijos BMW automobilių, ant kurių ratų sumontuotos padangos, apsaugotos nuo gedimo, gamykloje buvo apauti „Dunlop SP 01 DSST“ padangomis.


3S-Technology


Panaudojusi naujovišką ir plačiai pritaikomą trilypio protektoriaus technologiją „Dunlop“ atvertė naują puslapį aukštos klasės automobilių padangų istorijoje. 3S technologija suderintos trys iki tol nesuderinamos padangų savybės – tylus važiavimas, sportiškumas ir sauga. 3S technologija „Dunlop“ dar kartą pademonstravo savo jau legenda tapusį mokslinį potencialą. Taip buvo suderinti padangų parametrai, savybės ir elgsena, kurie iki tol tarpusavyje iš esmės nederėjo. Pagal 3S technologiją kiekviena protektoriaus zona optimizuojama pagal specifinius eksploatacinių savybių poreikius. Pagerinus padangos atsparumą slydimui vandens sluoksniu dažnai padidėja padangos keliamas triukšmas ir pablogėja valdymas. Tačiau, tarpusavyje optimizavus iš naujo suprojektuotą centrinių linijų sistemą, iš naujo išdėsčius išorinio protektoriaus krašto blokus (asimetrinė perdavimo variacija), susiejant juos su nauju uždaru protektoriaus kraštu ir panaudojus „Hydro-Paddle“ protektoriaus blokų dizainą vidiniame protektoriaus krašte, 3S technologija vanduo išstumiamas kaip turbinoje ir nesukeliant sukimosi, išskiriant mažiau triukšmo ir garantuojant veiksmingą šoninių jėgų perdavimą, kad būtų garantuotas nepriekaištingas važiavimo stabilumas ir valdymas. Tai - naujas technologinis standartas ir etalonas padangų gamybos pramonėje.

Dunlop

Nuotraukoje pateiktos prekės spalvos gali truputį skirtis, o aprašyme pateikta informacija yra bendro pobūdžio, tad gali būti paminėtos ne visos prekės savybės. Kilus klausimams, visada laukiame Jūsų skambučio telefonu +370 661 05555 arba el. paštu pagalba@pigu.lt

Bendra informacija

Prekės ID: 6131566
Kategorija: Universalios padangos
Prekės svoris su įpakavimu: 9.0000 kg
Skersmuo: R15
Plotis: 195 mm
Aukštis: 65
Gamintojas: Dunlop
Protektoriaus raštas: sp 4all seasons
Greičio indeksas: H (iki 210 km/h)
Apkrovos indeksas: 91
Dygliavimas : Nedygliuojamos
Degalų sąnaudų efektyvumas: e
Išorinio triukšmo lygis : 1
Išorinis triukšmas : 69db
Modifikacija: 195/65r15 91 h
Sukibimas su šlapia kelio danga : e

Žiūrėję šią prekę, taip pat domėjosi

Tęskite apsipirkimą

Sava ADAPTO HP 185/60R14 82 HFortuna ECOPLUS 4S 185/65R14 86 HGoodride SW602 185/65R14 86 HMaxxis WP-05 ARCTIC TREKKER 175/65R14 82 TNexen NBLUE 4 SEASON 215/55R16 97 V XLGripmax STATUS ALLCLIMATE 235/45R19 99 VGripmax STATUS ALLCLIMATE 225/60R17 99 VGripmax STATUS ALLCLIMATE 215/65R16 98 HGripmax STATUS ALLCLIMATE 265/45R20 108 VGripmax STATUS ALLCLIMATE 235/55R19 105 VGripmax STATUS ALLCLIMATE 235/55R18 100 VGripmax STATUS ALLCLIMATE 235/60R16 100 HSailun Atrezzo 4S 225/55R16 99 VMichelin CrossClimate+ 185/60R15 88 V XLMaxxis MA-W2 215/75R16C 113 RMaxxis MA-W2 185/80R14C 102 RMaxxis AP-2 all season 225/60R17 99 VMaxxis AP-2 all season 205/65R15 99 VMaxxis AP-2 all season 215/55R17 98 VMaxxis AP-2 all season 245/40R18 97 VMaxxis AP-2 all season 205/50R17 93 V RPMaxxis AP-2 all season 195/65R14 93 HMaxxis AP-2 all season 215/45R17 91 VMaxxis AP-2 all season 195/50R16 88 VMaxxis AP-2 all season 205/55R15 88 VMaxxis AP-2 all season 195/60R15 88 HMaxxis AP-2 all season 185/60R15 88 HMaxxis AP-2 all season 175/65R15 88 HMaxxis AP-2 all season 185/55R15 86 VMaxxis AP-2 all season 165/70R13 83 TMaxxis AP-2 all season 165/65R15 81 TMaxxis AP-2 all season 185/55R14 80 HMaxxis MA-W2 205/70R15C 106 RMaxxis AP-2 all season 215/50R17 95 VNexen NBLUE 4 SEASON 205/60R16 96 H XLNexen NBLUE 4 SEASON 195/65R15 95 T XLNexen NBLUE 4 SEASON 225/55R16 95 HNexen NBLUE 4 SEASON 195/65R15 91 TNexen NBLUE 4 SEASON 205/55R16 91 HNexen NBLUE 4 SEASON 195/55R16 91 H XLNexen NBLUE 4 SEASON 185/60R15 88 H XLNexen NBLUE 4 SEASON 185/65R14 86 TNexen NBLUE 4 SEASON 195/55R15 85 HNexen NBLUE 4 SEASON 175/70R14 84 TNexen NBLUE 4 SEASON 185/55R15 82 HNexen NBLUE 4 SEASON 205/55R16 91 HMaxxis AP-2 all season 175/70R14 88 TMaxxis AP-2 all season 175/70R13 82 TGoform G745 205/55R16 94 V XLMaxxis MT-762 BIGHORN 266/75R15 109 Q OWL
Pigu grupė:
Interneta veikals E pood Kaledos.lt

© 2008-2017 UAB „Pigu“ | Pigu.lt ™
Be UAB „Pigu“ sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.