Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Specifikacijos:
Autorius: Monique Diderich
Puslapių skaičius: 94
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 74887096
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
1161
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 14 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 14 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 14 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 14 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 14 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 14 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Theodore Levitt's 1960 article "Marketing Myopia" is a business classic that earned its author the nickname "the father of modern marketing". It is also a beautiful demonstration of the problem solving skills that are crucial in so many areas of life - in business and beyond. The problem facing Levitt was the same problem that has confronted business after business for hundreds of years: how best to deal with slowing growth and eventual decline. Levitt studied many business empires - the railroads, for instance - that at a certain point simply shrivelled up and shrank to almost nothing. How, he asked, could businesses avoid such failures? His approach and his solution comprise a concise demonstration of high-level problem solving at its best. Good problem solvers first identify what the problem is, then isolate the best methodology for solving it. And, as Levitt showed, a dose of creative thinking also helps. Levitt's insight was that falling sales are all about marketing, and marketing is about knowing your real business. The railroads misunderstood their real market: they weren't selling rail, they were selling transport. If they had understood that, they could have successfully taken advantage of new growth areas - truck haulage, for instance - rather than futilely scrabbling to sell rail to a saturated market.

Bendra informacija apie: Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Prekės ID: 74887096
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Macat International Limited
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Nenurodyta
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Monique Diderich
Puslapių skaičius: 94
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai