Dynamics of International Advertising: Theoretical and Practical Perspectives 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Barbara Mueller
Puslapių skaičius: 354
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 71098406
7860
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
591 / mėn.
Skolinantis 7860 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 591 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,51%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10638 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2620
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 17 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, parduotuvėje

Gruodžio 17 d.

000

Pristatysime į namus

Gruodžio 17 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Dynamics of International Advertising: Theoretical and Practical Perspectives 3rd Revised edition

This is a comprehensive text for upper-division undergraduate or graduate level courses dealing with International Advertising.
Now in its third edition, Dynamics of International Advertising highlights the unique challenges marketers face in developing and implementing successful international advertising campaigns.With a balance of theoretical and practical perspectives, this edition takes the reader inside the dynamics of advertising as it functions within the international marketing mix. Updated with the most recent statistical information as well as current examples and case studies, the text addresses the key issues that advertisers must keep in mind when creating effective communication programs for foreign markets: cultural norms and values, political and legal environments, economic policies, social contexts and more. Both the process and product of international advertising are addressed, from research and strategy development to creative execution and media planning. Ethical concerns are highlighted as well.Dynamics of International Advertising is a comprehensive text for upper-division undergraduate or graduate level courses dealing with international advertising. It can also serve as a supplemental text for courses in international marketing as well as for introductory advertising, marketing or mass communication courses seeking to expand coverage of the international dimension.

Bendra informacija apie: Dynamics of International Advertising: Theoretical and Practical Perspectives 3rd Revised edition

Prekės ID: 71098406
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 1,78 x 0,25 m, 0,69 kg
Leidykla: Peter Lang Publishing Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Barbara Mueller
Puslapių skaičius: 354
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Dynamics of International Advertising: Theoretical and Practical Perspectives 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Dynamics of International Advertising: Theoretical and Practical Perspectives 3rd Revised edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai