How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding

Specifikacijos:
Autorius: D. B. Holt
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2004
Prekės ID: 80736440
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
4060
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 14 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 14 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 14 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 14 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 14 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 14 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding

Based on an extensive examination of the historical records of legendary iconic brands, Holt (marketing, Oxford University) demonstrates that brands become icons not by highlighting unique features, but by addressing acute cultural contradictions with myths conveyed through advertising. He builds a new cultural branding model that revises core marketing principles, and details these principles with case studies of major brands such as Mountain Dew and ESPN. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based on extensive historical analyses of some of America's most successful iconic brands, including ESPN, Mountain Dew, Volkswagen, Budweiser, and Harley-Davidson, this book presents the first systematic model to explain how brands become icons. Douglas B. Holt shows how iconic brands create "identity myths" that, through powerful symbolism, soothe collective anxieties resulting from acute social change. Holt warns that icons can't be built through conventional branding strategies, which focus on benefits, brand personalities, and emotional relationships. Instead, he calls for a deeper cultural perspective on traditional marketing themes like targeting, positioning, brand equity, and brand loyalty--and outlines a distinctive set of "cultural branding" principles that will radically alter how companies approach everything from marketing strategy to market research to hiring and training managers. Until now, Holt shows, even the most successful iconic brands have emerged more by intuition and serendipity than by design. With How Brands Become Icons, managers can leverage the principles behind some of the most successful brands of the last half-century to build their own iconic brands. Douglas B. Holt is associate professor of Marketing at Harvard Business School.

Bendra informacija apie: How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding

Prekės ID: 80736440
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Pro Baltic, Knygynas Krisostomus
Autorius: D. B. Holt
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2004

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai