Introducing the Creative Industries: From Theory to Practice

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, Rosamund Davies, Gauti Sigthorsson
Puslapių skaičius: 280, Nenurodyta
Leidimo metai: 2013
Prekės ID: 59091918
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
5459
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
8399
Į krepšelį
714 / mėn.
Skolinantis 5459 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 714 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,35%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6426 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1821
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 13 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 13 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 13 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
8399
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Introducing the Creative Industries: From Theory to Practice

"Creativity used to be the difficult concept to define - now it has probably been overtaken by the concept 'creative industries'. However, this text does a sterling job at identifying, outlining and defining the many elements that go to make up this booming sector of industry. What makes it particularly interesting is that it includes the view of the creative industries from the perspective of working in it, then the definitions of what products and producers are involved, and ends with the broader picture of the creative economy and predictions for future trends. Add to this that they include both theory and practice, and this really is an all-round guide to the vast domain that is loosely titled 'the creative industries'"- Angela Birchall, School of Media, Music & Performance, Salford UniversityWith so much talk about the creative industries, do we really know what they are, what they produce, and who works in them? This ground-breaking textbook takes the student through the history, trends, products and markets of the creative industries, showing how success depends on a mix of ideas, tactics and talent. When understanding social networks and cultural economy is just as important as hands-on skills or an entrepreneurial spirit, Introducing the Creative Industries shows students how to use theories, concepts and practical skills to get ahead in their course and professional life. Creatively imagined and beautifully written, this book: interweaves concepts and practices in an easy-to-read layout on every page uses cultural economy to teach the essential concepts and thinkers integrates case studies from fashion and gaming to journalism and music shows students strategies for navigating the links between skills, industries, creativity and markets. This book will expand students' horizons in this fast-moving industry, showing them how to spot opportunities and use their knowledge and savvy to take advantage of them. It is an essential guidebook for students of creativity in media and communication, design, creative industries and business.
A much needed textbook taking students through both the theory and practice of both studying and working in the creative industries.

Bendra informacija apie: Introducing the Creative Industries: From Theory to Practice

Prekės ID: 59091918
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,5 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nenurodyta, Rosamund Davies, Gauti Sigthorsson
Puslapių skaičius: 280, Nenurodyta
Leidimo metai: 2013

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Introducing the Creative Industries: From Theory to Practice
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Introducing the Creative Industries: From Theory to Practice

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1987 pirkėjų įvertinimai)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 31 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8399

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai