Marketing Research: Delivering Customer Insight 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: Alan Wilson
Puslapių skaičius: 408
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 58332073
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
8021
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
603 / mėn.
Skolinantis 8021 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 603 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,38%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10854 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2675
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 13 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 13 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 13 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing Research: Delivering Customer Insight 4th edition

This core textbook provides students with a concise and user-friendly overview of the marketing research process, taking a refreshingly non-technical approach. The goal of this focused text is to equip students with the skills needed to interpret and implement the outcomes of such research to effectuate meaningful change. Keeping digital data and internet research at its heart, Marketing Research details the main stages of the research process, covering both quantitative and qualitative methods and offers a plethora of case studies and examples. Now in its fourth edition, this popular and accessible textbook is ideal for use on marketing research courses at diploma, undergraduate, postgraduate and MBA levels. This book has also been written to support The Market Research Society's Diploma Module: The Principles of Market & Social Research. New to this Edition: - Expanded coverage of qualitative analysis, now with its own dedicated chapter - Fresh material on hot topics such as big data analytics, social media listening and data visualization - Updated content on online surveys, online group discussions and online samples, as well as data protection legislation - Added 'Industry Viewpoint' features setting out the latest thinking from practitioners on important topics - New author video introductions to each chapter and 'Careers in Marketing Research' video suite featuring the advice and experiences of a range of practitioners around the world - New opening cases featuring well-known, international organizations Accompanying online resources for this title can be found at bloomsburyonlineresources.com/marketing-research-4e. These resources are designed to support teaching and learning when using this textbook and are available at no extra cost.

Bendra informacija apie: Marketing Research: Delivering Customer Insight 4th edition

Prekės ID: 58332073
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Bloomsbury Publishing PLC
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie verslą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Alan Wilson
Puslapių skaičius: 408
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Research: Delivering Customer Insight 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing Research: Delivering Customer Insight 4th edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai