Marketing strategy

Specifikacijos:
Autorius: Michael Hartline, Bryan Hochstein, O. C. Ferrell
Puslapių skaičius: 576
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 69216071
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
29724
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
1301 / mėn.
Skolinantis 29724 , sutartį sudarant 45 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 1301 , metinė palūkanų norma - 29,00%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,52%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 58545 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 9908
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 14 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 14 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 14 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 14 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 14 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 14 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing strategy

Learn how to think and act like an effective marketer and forward-focused disruptor in today's dynamic, fast-paced business environment with Ferrell/Hartline/Hochstein's MARKETING STRATEGY, 8E. You learn to develop long-term, customer-oriented marketing strategy and successful marketing plans with this edition's systematic, reader-friendly approach. The latest examples from organizations as familiar as Spotify, Nintendo and Microsoft work with updated vignettes and the latest research and data. New cases from Tesla, Netflix and even the recent COVID-19 pandemic clearly illustrate the need for marketers to think proactively and anticipate change. You examine today's trends, from strategic digital marketing tools and integrated marketing communication to new marketing models. This edition also discusses product labeling, social media segmentation, crisis preparedness and innovation in global marketing as you learn to analyze, plan and implement effective marketing strategies.

Bendra informacija apie: Marketing strategy

Prekės ID: 69216071
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: Cengage Learning, Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Michael Hartline, Bryan Hochstein, O. C. Ferrell
Puslapių skaičius: 576
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing strategy
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing strategy


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai