Qualitative Consumer and Marketing Research

Specifikacijos:
Autorius: Russell W. Belk, Eileen Fischer, Robert Kozinets
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 67737641
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
7216
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
543 / mėn.
Skolinantis 7216 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 543 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,58%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 9774 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2406
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 15 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 15 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 15 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Qualitative Consumer and Marketing Research

"Written for students, scholars, and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a practical guide to planning, conducting, analyzing, and writing-up research or editing multi-media presentations using both time-tested and new methods, skills, and technologies. With hands-on exercises that researcherscan practice and apply, the book leads readers step-by-step through developing qualitative researching skills in creative data collection, analysis, and presentation, using illustrations drawn from the best of recent and classic research. Whatever your background, this book will help you become a better researcher and help your research come alive for others."--Publisher's website.
Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research.
Written for students, scholars, and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a practical guide to planning, conducting, analyzing, and writing-up research or editing multi-media presentations using both time-tested and new methods, skills, and technologies. With hands-on exercises that researchers can practice and apply, the book leads readers step-by-step through developing qualitative researching skills in creative data collection, analysis, and presentation, using illustrations drawn from the best of recent and classic research.

Bendra informacija apie: Qualitative Consumer and Marketing Research

Prekės ID: 67737641
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,01 x 0,17 x 0,24 m, 0,42 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Russell W. Belk, Eileen Fischer, Robert Kozinets
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Qualitative Consumer and Marketing Research
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Qualitative Consumer and Marketing Research


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai