Reputation Capital: How to Navigate Crises and Protect your Greatest Asset

Specifikacijos:
Autorius: T.J. Winick
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 59152403
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
3385
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 14 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 14 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 14 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 14 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 14 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 14 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Reputation Capital: How to Navigate Crises and Protect your Greatest Asset

„A longtime ABC news reporter shows how, rather than try to deny, you can craft an honest and authentic response to any scandal and ultimately bolster your brand. In twenty years as a TV reporter, T. J. Winick covered many scandals, including the BritishPetroleum oil spill, the Pennsylvania State Football scandal, the Catholic priest molestation scandal, and the Toyota recall of 2009-2010. The biggest mistake he's seen organizations make is to try to “make it go away„: refuse to apologize, decline to comment, go on the attack-anything to deflect attention. Instead, Winick argues for transparency, honesty, authenticity, and empathy. Handled correctly, the way you address an egregious violation of your standards can increase your reputation capital-it canremind people of what those standards are, and how strongly you believe in them. Drawing on his intimate insider knowledge of how the media works, Winick addresses every aspect of how to respond to a scandal. He includes the Ten Crisis Commandments-universal dos and don'ts. And he gives practical advice on who you should talk to, and when, and who should do the talking; how to form a crisis communication team; what tone you should strike in your messaging; how to work with the media; and much more“--
A longtime broadcast journalist, ABC News correspondent, and business communication strategist shows how you can craft an honest and authentic response to any scandal, rather than try to deny it, and ultimately bolster your brand.In two decades as a television reporter, T. J. Winick covered many scandals. The biggest mistake he saw brands make was to try to “make it go away” by refusing to apologize, declining to comment, or going on the attack—anything to deflect attention. Often that kind of response becomes a scandal of its own.In his book, Winick argues instead for transparency, honesty, authenticity, and empathy. Handled correctly, the way you address an egregious violation of your standards can increase your reputation capital. It can remind people of what those standards are and how strongly you believe in them.Drawing on his intimate insider knowledge of the media, Winick addresses every conceivable aspect of how to respond to a scandal. He includes his Ten Crisis Commandments—universal dos and don’ts—and the seven qualities for an effective response. Using dozens of examples, he covers critical issues such as choosing when and how to apologize and when not to, creating a crisis communication plan and forming a response team, making the press your ally; choosing the right social media channel to deliver your message, navigating controversial social issues, and much more.Winick’s experience covering brands in crisis and then defending them makes this book an invaluable resource. “I have been both the hunter and the hunted,” he writes. If you’ve built your reputation capital through years of living the ideals you espouse, this book will help you protect and defend it when that inevitable crisis strikes.

Bendra informacija apie: Reputation Capital: How to Navigate Crises and Protect your Greatest Asset

Prekės ID: 59152403
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,37 kg
Leidykla: Berrett-Koehler Publishers
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: T.J. Winick
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Reputation Capital: How to Navigate Crises and Protect your Greatest Asset
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Reputation Capital: How to Navigate Crises and Protect your Greatest Asset


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai