Services Marketing: Integrating Customer Service Across the Firm 4e 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: Alan Wilson, Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler
Puslapių skaičius: 514
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 58666143
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
8124
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
10399
Į krepšelį
611 / mėn.
Skolinantis 8124 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 611 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,47%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10998 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2708
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 15 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 15 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 15 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
10399
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Services Marketing: Integrating Customer Service Across the Firm 4e 4th edition

Successful businesses recognize that the development of strong customer relationships through quality service (and services) as well as implementing service strategies for competitive advantage are key to their success. In its fourth European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides full coverage of the foundations of services marketing, placing the distinctive Gaps model at the center of this approach. The new edition draws on the most recent research, and using up-to-date and topical examples, the book focuses on the development of customer relationships through service, outlining the core concepts and theories in services marketing today. New and updated material in this new edition includes: * New content related to human resource strategies, including coverage of the role of robots and chatbots for delivering customer-focused services. * New coverage on listening to customers through research, big data, netnography and monitoring user-generated content. * Increased technology, social media and digital coverage throughout the text, including the delivery of services using mobile and digital platforms, as well as through the Internet of Things. * Brand new examples and case studies added from global and innovative companies including Turkish Airlines, Volvo, EasyJet and McDonalds. Available with McGraw-Hill's Connect (R), the well-established online learning platform, which features our award-winning adaptive reading experience as well as resources to help faculty and institutions improve student outcomes and course delivery efficiency.

Bendra informacija apie: Services Marketing: Integrating Customer Service Across the Firm 4e 4th edition

Prekės ID: 58666143
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: McGraw-Hill
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Alan Wilson, Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler
Puslapių skaičius: 514
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Services Marketing: Integrating Customer Service Across the Firm 4e 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Services Marketing: Integrating Customer Service Across the Firm 4e 4th edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1991 pirkėjo įvertinimas)
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 3 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10399

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai