McQuail's Media and Mass Communication Theory 7th Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Denis McQuail, Mark Deuze
Puslapių skaičius: 688
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 59107958
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
6405
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
8414
-
9063
Į krepšelį
838 / mėn.
Skolinantis 6405 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 838 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,47%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7542 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2135
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Sausio 15 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Sausio 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Sausio 15 d.

000

Smartpost terminale

Sausio 15 d.

269

Pristatysime į namus

Sausio 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
8414 9899
Pro Baltic
9063 11829
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: McQuail's Media and Mass Communication Theory 7th Revised edition

"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained.“  Professor Sonia LivingstoneDepartment of Media and Communications, London School of Economics and Political ScienceOrder your e-inspection copy on VitalSource. Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research, offering a uniquely comprehensive and balanced guide. It maintains the narrative of earlier editions into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today.New to this edition: An increased focus on conceptualizing ‘mass’ media and communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication. Further discussion of the ethics of media and mass communication in all chapters. Inclusion of a diverse and global range of voices, histories and examples from across the field. More detailed attention to the way media industries work and what it is like to make all kinds of media, including but not limited to: journalism, advertising, film, television, and digital games. New and revised material, including a new chapter “A Canon of Media Effects”, bringing together Social-Cultural Effects & News, Public Opinion and Political Communication, helping the reader to rethink and reframe the whole idea of media effects and influence. A vitally important resource for all students of Media and Mass Communication in the 21st century.
A new edition of the seminal textbook in media and mass communication. Denis McQuail's classic book has been revised and updated by Mark Deuze to reflect the contemporary media landscape and to speak to needs of today's media students. 

Bendra informacija apie: McQuail's Media and Mass Communication Theory 7th Revised edition

Prekės ID: 59107958
Kategorija: Enciklopedijos ir žinynai
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Denis McQuail, Mark Deuze
Puslapių skaičius: 688
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

McQuail's Media and Mass Communication Theory 7th Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: McQuail's Media and Mass Communication Theory 7th Revised edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(1991 pirkėjo įvertinimas)
-15%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 3 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8414 9899
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(813 pirkėjų įvertinimų)
-23%
0 €

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Sausio 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
9063 11829

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai