Gjensidige pirkinio draudimas ir pratęsta garantija

Pirkinio draudimas

Naudokite įsigytą prekę be jokių rūpesčių! Pirkinio draudimas – tai draudimo apsauga prekėms nuo netyčinio sugadinimo ar vagystės su apiplėšimu ar įsibrovimu.     

Su draudimo taisyklėmis susipažinkite čia

Ką galiu apdrausti?

  • Kompiuterius;
  • Mobiliuosius telefonus;
  • Televizorius;
  • Fotoaparatus.

Draudžiamųjų įvykių pavyzdžiai:

Sudužo planšetinio kompiuterio ekranas;

Fotoaparatas įkrito į jūrą;

Vagystė su apiplėšimu arba įsibrovimu;

Vaikai nuvertė plokščiaekranį televizorių.

Atlyginsime nuostolius, jei pirkinys bus sugadintas ir jį mums pristatysite.

Prekės praradimo ar nepataisomo sugadinimo atveju suteiksime Jums naują tos pačios vertės prekę! Plėšimo arba vagystės su įsibrovimu atveju prašysime pristatyti pažymą iš policijos.

Pirkinio keitimo dėl draudžiamojo įvykio atveju, mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams bei išmaniesiems laikrodžiams yra taikomos nusidėvėjimo normos, skaičiuojant nuo "Draudimo apsaugos patvirtinime" nurodytos draudimo sumos bei Pirkinio pirkimo datos:

  • 0-3 mėn. senumo Pirkiniams – 15% nusidėvėjimo norma;
  • 4-6 mėn. senumo Pirkiniams – 25% nusidėvėjimo norma;
  • 7-12 mėn. senumo Pirkiniams – 35% nusidėvėjimo norma;
  • 13-24 mėn. senumo Pirkiniams – 50% nusidėvėjimo norma.

Kiti Pirkiniai (išskyrus mobiliuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir išmaniuosius laikrodžius) yra draudžiami nauja verte, t.y. Pirkinio keitimo atveju nusidėvėjimas nebus taikomas.

Kur ir kaip pirkti draudimą?

  • Pirkinio draudimą galite įsigyti prekės puslapyje pažymėję varnelę šalia žodžių „Įsigyk draudimą“ ir pasirinkę norimą terminą (žiūrėti paveikslėlį žemiau) arba pirmame pirkimo žingsnyje, pažymėdami, kokios trukmės draudimą norite įsigyti.
  • Pirkinio draudimui yra taikoma besąlyginė 20% išskaita nuo nuostolio dydžio, bet ne mažiau kaip 50 EUR.
  • Draudimo apsaugos laikotarpis yra pasirinktinai 12 arba 24 mėnesiai.

Ką daryti atsitikus įvykiui?

  • Per 1 darbo dieną praneškite apie draudžiamąjį įvykį draudimo bendrovei „Gjensidige“ tel. 1626 (visą parą).
  • Išsamių draudimo sąlygų teiraukitės Pigu.lt: [email protected] arba „Gjensidige“ informacijos telefonu 1626.

Išsamias taisykles galite rasti čia:


Pratęstos garantijos draudimas

Pratęskite pirkinio garantiją be jokių rūpesčių!

Kas yra Pratęstos garantijos draudimas?

  • Tai draudimo apsauga atlyginanti pirkinio remonto ir atsarginių dalių kaštus pasibaigus gamintojo garantijai.
  • Atlyginama žala dėl įvykių, numatytų gamintojo garantijoje.

Kokioms prekėms galite pratęsti garantiją?

  • Buitinei technikai;
  • Sodo technikai;
  • Darbo įrankiams;
  • Kompiuteriams, kuriems gamintojas suteikė 1 arba 2 metų garantiją.

Kokia nauda iš pirkinio draudimo?

  • Apmokėsime pirkinio remonto kaštus gedimo atveju, kai originali gamintojo garantija yra pasibaigusi;
  • Jeigu prekė sugedo nepataisomai, suteiksime Jums naują tos pačios vertės prekę;
  • Pratęstos garantijos draudimo apsaugos laikotarpis yra kliento pasirinkimu iki 3 metų.

Kur ir kaip pratęsti garantiją?

Pratęsti pirkinio garantiją galite pirmame pirkimo žingsnyje, pažymėdami, kuriam laikui norite pratęsti garantiją.


 

Ką daryti atsitikus įvykiui?

  • Per 1 darbo dieną praneškite apie draudžiamąjį įvykį draudimo bendrovei ADB „Gjensidige“ tel. 1626 (visą parą).
  • Išsamių draudimo sąlygų teiraukitės ADB „Gjensidige“ informacijos telefonu 1626.

Išsamias taisykles galite rasti čia.

Pigu grupė:
Interneta veikals E pood

© 2008-2017 UAB „Pigu“ | Pigu.lt ™
Be UAB „Pigu“ sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.