Gaukite prekes tiesiai į namus (pristatymo būdas — „Kurjeris“)

Dėmesio! Dėl išaugusio siuntų kiekio, užsakymų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai. 

Prekės, kurių nedalomų pakuočių svoris yra nuo 20 kg iki 80 kg, pristatomos iki gavėjo namo, užnešimo paslaugą galima pasirinkti už 9,99 € mokestį. Apie šią papildomą paslaugą būsite informuoti ir galėsite ją užsisakyti pateikdami užsakymą. Atkreipiame dėmesį, kad kurjeriai neaptarnauja klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje. Užsakius užnešimo paslaugą siuntos pristatomos iki buto durų


Užsakymų pristatymas

  • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
  • Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Pristatymo laikas:

  • I–V 08:00–18:00 val.
  • I–V 18:00–22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
  • I–V 08:00–18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai).

Pristatymo kainos:

  • Pristatymo mokestis iki 1 kg – 3,49 €.
  • Pristatymo mokestis virš 1 kg – 3,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 5 kg – 4,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 10 kg – 6,49 €.
  • Pristatymo mokestis virš 15 kg – 7,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 20 kg – 10,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 30 kg – 15,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 50 kg – 20,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 100 kg – 26,99 €.
  • Pristatymo mokestis virš 200 kg – 31,99 €.
  • Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą 16,99 € mokestį. 

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Kilus klausimams, kreipkitės į Pigu.lt konsultantus.

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas grynaisiais pinigais). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Pristatymo terminas gali būti atidėtas pirkimo-pardavimo taisyklėse numatytais atvejais. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su Pigu.lt konsultantais el. paštu pagalba@pigu.lt arba telefonu +370 661 05555.