Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 123372586 |
Naudojimas: Kvepalus rekomenduojama purkšti ant pulsuojančių kūno vietų – riešų, kelių, kaklo, ploto už ausų ir vidinių alkūnių. Leiskite išdžiūti ir netrinkite, nes gali pasikeisti aromatas.
HIPNOTINĖ FEROMONŲ FORMULĖ: Šis Hypnosis 2.0 feromonais užpiltas odekolonas vyrams pasižymi galingu feromonų mišiniu, kuris žymiai padidina patrauklumą moterims.
NEPATVIRTAMAS KVAPAS VYRAMS: šis odekolonas su unikaliu feromonų užpilu yra vienas geriausių vyriškų odekolono variantų, idealiai tinkantis kasdieniam dėvėjimui, jis padidina jūsų patrauklumą ir sukuria nenugalimą buvimą romantiškiems susitikimams
ŠVIEŽIUS VAISIŲ KVAPAS: gaivus citrusinių vaisių, rozmarinų, vanilės, gintaro, muskuso ir prieskonių derinys, šis kvapas užtikrina ilgalaikį patrauklumą įvairiose socialinėse situacijose, panašiai kaip populiarūs vyriški odekolonai
KELIOS NAUDOJIMO SRITYS: Šį vyrišką odekolono purškiklį galima tepti ant rankų, už ausų, kaklo, juosmens, kelių ir kulkšnių, panašiai kaip ir kitus aukščiausios kokybės odekolonus, suteikiant gaivumo visą dieną ir optimalius rezultatus.
ĮVAIRUS BET KOKIA PROGA: Nesvarbu, ar tai būtų verslo reikalai, atsitiktinės išvykos ar romantiški pasimatymai, šis odekolonas padidina pasitikėjimą ir patrauklumą, panašus į hipnozės odekoloną vyrams ir hormoninį odekoloną vyrams.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Einant gatve užuodžiate ir atpažįstate kvepalus, kuriais pasikvepinę kiti žmonės? Lengvai galite atpažinti pagrindines kvepalų natas? Tuomet Odekolonas vyrams, 50 ml kvepalai yra būtent Jums!
Odekolonas vyrams, 50 ml kvepalai yra priskiriami nišinių kvepalų grupei. Nišiniai kvepalai tai aukščiausios klasės parfumerija, kurios gamybai dažniausiai naudojami tik aukščiausios kokybės ingridientai: jazminai, rožės, našlaitės, irisai ar mimozos. Tokių kvepalų gamybai naudojami ingridientai yra kruopščiai auginami pačioje kvepalų sostinėje – Grase, Prancūzijoje. Gaminant tokius kvepalus, parfumeriai nekreipia daug dėmesio į jų pakuotę. Nišinių kvepalų gamyboje svarbiausias yra kvapas.
Nišinius kvepalus, tokius kaip Odekolonas vyrams, 50 ml galima sulyginti su meno kūriniu. Kodėl? Todėl, kad pristatant juos publikai, parfumeriai susiduria su didžiulė rizika būti nuteisti arba išaukštinti. Kuriant tokius kvepalus, neretai eksperimentuojama su begalė skirtingų kvapų, kol galiausiai atrandamas tobulas apatinių, viršutinių ir pagrindinių kvapų natų derinys.
Nišiniai kvepalai yra puikus pasirinkimas tiems, kurie pavargo nuo komercinių kvapų. Tai kvepalai, kurie gali padėti surasti tikrąjį savo “Aš”.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.
Vienas populiariausių vyriškų kvapų tipų – tai medienos kvapas. Iš kitų jis išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Lacoste“ ir kt.
Prekės ID: | 123372586 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,15 x 0,2 x 0,25 m, 0,3 kg |
Tipas: | Nišiniai kvepalai |
Kvapas: | Rytietiškas, Medienos |
Rūšis: | Nenurodyta, rytietiškas kvepalai vyrams, Nenurodyta, medienos kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjas: | Elamco, Perle rare |
Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Nenurodyta |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Nenurodyta prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.