icon
Noriu pasinaudoti garantiniu aptarnavimu – prekė yra brokuota arba sugedo
Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
arrow
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.
Kokioms prekėms neteikiama garantija?
arrow
  • Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
  • Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
  • Atsiimdami prekę parduotuvėje, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar Pigu.lt atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.


Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

Prekių kategorijos, kurioms taikomi specifiniai įsipareigojimai
arrow
Kai kurioms prekių kategorijoms mes taikome atskirus garantinius įsipareigojimus. Kviečiame sužinoti daugiau apie garantinius įsipareigojimus

  • DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai
  • Stalo žaidimai
  • Kosmetika ir parfumerija, higienos prekės
  • Prekės kūdikiams ir vaikams
  • Optika ir elektronika, mobilieji telefonai, kompiuterinė ir buitinė technika
  • Elektros ir šildymo prietaisai
  • Baldai
  • Apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės

Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
arrow
Jei norite sutaupyti laiko, rekomenduojame prekę pristatyti tiesiai į gamintojo nurodytą garantinio aptarnavimo centrą. Tiesiogiai bendraujant su prekės taisymą atliekančia įmone, gaminys gali būti pataisytas net keliomis dienomis greičiau. Informaciją apie tai, kas teikia garantinį aptarnavimą įsigytam gaminiui, rasite čia
Pardavėjo Pigu.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į visas Pigu.lt fizines parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite čia.
Prekę garantiniam remontui galite siųsti ir per kurjerį. Jei prekės pardavėjas Pigu.lt tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Sausupio g. 15A, 02301 Vilnius, Lietuva.

Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris pateikiamas sąskaitoje faktūroje.

Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Ką daryti, jei įtariu, kad prekė nekokybiška?
arrow
Jei įtariate, kad gavote nekokybišką prekę, turite kelis pasirinkimus:

  • Jeigu prekės kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į pardavėją, kad jis produkto gedimą pašalintų. Atkreipkite dėmesį, kad prekės pardavėjas gali būti net tik Pigu, bet ir kitos parduotuvės. Pasitikrinti galite sąskaitoje faktūroje.
  • Jūsų pirktai prekei gali būti pritaikyta nuolaida, atitinkanti dėl trūkumų prarastą vertę.
  • Galite gaminį pasikeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus tuos atvejus, kai produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės.
  • Prekę galite grąžinti, o Pardavėjui nustačius, jog grąžinta prekė turi nemažareikšmių defektų, atgauti pinigus. Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.

Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

Kiek laiko trunka remontas?
arrow
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.
Ar yra galimybė apdrausti pirkinį / pratęsti garantiją?
arrow
Tiek pirkdami internetu, tiek parduotuvėse, turite galimybę įsigyti prekės draudimą nuo nelaimingų atsitikimų arba pratęsti garantijos laikotarpį iki 5 metų.
Susipažinti su „Warranty Expert“ garantijos pratęsimo ir pirkinio draudimo taisyklėmis galite čia.
Ar galiu į Pigu.lt“ parduotuvę atnešti nebetinkamus naudoti elektros ar elektronikos gaminius?
arrow
Taip.
Elektros ir elektroninėje įrangoje yra pavojingų medžiagų, kurios kelia pavojų aplinkai bei žmonių sveikatai, todėl nebetinkami naudoti tokios rūšies gaminiai negali būti išmetami kartu su komunalinėmis atliekomis. Įsigydami elektros ar elektronikos gaminį Pigu.lt elektroninėje parduotuvėje, į mūsų parduotuvę galite atnešti tokios pačios rūšies nebetinkamą naudoti gaminį.
Jei norite atiduoti netinkamą naudoti elektros ir elektroninę įrangą, prašome kreiptis į aptarnaujantį personalą, kuris Jums nurodys specialiai šioms atliekoms skirtas talpas.
Mūsų įmonė bendradarbiauja su pavojingas atliekas tvarkančia įmone, kuriai reguliariai perduodame surinktas pavojingas atliekas. Todėl galite būti tikri, kad Jūsų atiduotos atliekos bus saugiai ir tinkamai sutvarkytos.
icon
Noriu grąžinti kokybišką prekę, kuri netiko
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?
arrow
Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau, iki 30 dienų. Šiuo atveju prekei keliamos kelios papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus. Jei pakuotę pažeidėte, kokybiškos prekės grąžinti ir pinigų atgauti, praėjus daugiau kaip 14 dienų, nebegalėsite.
Jeigu įsigijote baldų, šioms prekėms yra suteikiama 365 dienų papildoma pinigų grąžinimo garantija. Prekė privalo būti grąžinama originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje, o surinktų ar bandytų surinkti baldų grąžinti nebegalima. Svarbu paminėti, kad produktas turi būti nepraradęs prekinės išvaizdos, o prekė turi būti grąžinama tokios pačios komplektacijos, kokią ir gavote. Baldai pirkti išsimokėtinai atgal nėra priimami.
Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.
Kokių prekių negalima grąžinti?
arrow
Grąžinti negalima sugadintų, prekinę išvaizdą praradusių prekių. Gaminį grąžinti reikia tokios pačios komplektacijos, kokią gavote.
Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra grąžinamos:

  • tabakas ir tabako gaminiai;
  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
  • fotografijos ir kinematografijos prekės;
  • spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
  • audiniai;
  • kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
  • megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
  • kūdikių drabužėliai;
  • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
  • siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
  • liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
  • perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
  • mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
  • elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
  • antžeminio transporto priemonės;
  • laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai;
  • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
  • laikrodžiai;
  • muzikos instrumentai;
  • ginklai ir šaudmenys;
  • baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
  • žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
  • meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
  • augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
  • sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.
Kur galima grąžinti prekes?
arrow
Pardavėjo Pigu.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į visas Pigu.lt fizines parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite čia.
Prekę garantiniam remontui galite siųsti ir per kurjerį. Jei prekės pardavėjas Pigu.lt tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Sausupio g. 15A, 02301 Vilnius, Lietuva.
Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris pateikiamas sąskaitoje faktūroje.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Ar galiu į Pigu.lt“ parduotuvę atnešti nebetinkamus naudoti elektros ar elektronikos gaminius?
arrow
Taip.
Elektros ir elektroninėje įrangoje yra pavojingų medžiagų, kurios kelia pavojų aplinkai bei žmonių sveikatai, todėl nebetinkami naudoti tokios rūšies gaminiai negali būti išmetami kartu su komunalinėmis atliekomis. Įsigydami elektros ar elektronikos gaminį Pigu.lt elektroninėje parduotuvėje, į mūsų parduotuvę galite atnešti tokios pačios rūšies nebetinkamą naudoti gaminį.
Jei norite atiduoti netinkamą naudoti elektros ir elektroninę įrangą, prašome kreiptis į aptarnaujantį personalą, kuris Jums nurodys specialiai šioms atliekoms skirtas talpas.
Mūsų įmonė bendradarbiauja su pavojingas atliekas tvarkančia įmone, kuriai reguliariai perduodame surinktas pavojingas atliekas. Todėl galite būti tikri, kad Jūsų atiduotos atliekos bus saugiai ir tinkamai sutvarkytos.
Pigu grupė:
Interneta veikals E pood Kaledos.lt

© 2008-2020 UAB „Pigu“ | Pigu.lt ™
Be UAB „Pigu“ sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.