Grąžinimas ir garantinis taisymas

Noriu pasinaudoti garantiniu aptarnavimu – prekė yra brokuota arba sugedo
Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.
Kokioms prekėms neteikiama garantija?
  • Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
  • Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
  • Atsiimdami prekę parduotuvėse, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar Pigu.lt atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.


Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse ir sąskaitos-faktūros antrame puslapyje.

Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
Jei norite sutaupyti laiko, rekomenduojame prekę pristatyti tiesiai į gamintojo nurodytą garantinio aptarnavimo centrą. Tiesiogiai bendraujant su prekės taisymą atliekančia įmone, gaminys gali būti pataisytas net keliomis dienomis greičiau. Informaciją apie tai, kas teikia garantinį aptarnavimą įsigytam gaminiui, rasite čia.
Jeigu pirkote pardavėjo Pigu.lt prekes, jas galite pristatyti ir į Pigu.lt parduotuves. Čia galite atsispausdinti prašymo formą garantiniam aptarnavimui. Ją užpildyti taip pat galėsite ir parduotuvėje. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite čia.

Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirmiausiai Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, o to nepavykus įgyvendinti, reikalauti, kad būtų proporcingai sumažinta prekės kaina arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant:

  1. prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
  2. prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
  3. tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Pirkėjui.

Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus. Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

Kiek laiko trunka remontas?
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka iki 30 dienų.
Ar yra galimybė apdrausti pirkinį / pratęsti garantiją?
Pirkdami internetu turite galimybę įsigyti prekės draudimą nuo nelaimingų atsitikimų arba pratęsti garantijos laikotarpį iki 5 metų.
Susipažinti su „Warranty Expert“ garantijos pratęsimo ir pirkinio draudimo taisyklėmis galite čia.
Kokie garantiniai įsipareigojimai taikomi atskiroms prekių grupėms?

Kiekvienos Pigu.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami sąskaitoje faktūroje.

Kokie yra gamintojo garantijos skirtumai fiziniams ir juridiniams asmenims?
Gamintojo garantija fiziniams asmenims galioja 24 mėnesius, o juridiniams asmenims – 12 mėnesių. Tam tikroms prekėms gali būti taikoma ilgesnė nei 12 mėn. garantija juridiniams asmenims. Tai nurodoma tokių prekių aprašymuose bei detalizuojama sąskaitoje faktūroje.
Ar Pigu.lt man gali padėti utilizuoti elektros ar elektronikos gaminius?
Taip.
Elektros ir elektroninėje įrangoje yra pavojingų medžiagų, kurios kelia pavojų aplinkai bei žmonių sveikatai, todėl nebetinkami naudoti tokios rūšies gaminiai negali būti išmetami kartu su komunalinėmis atliekomis. Įsigydami elektros ar elektronikos gaminį Pigu.lt elektroninėje parduotuvėje, į mūsų parduotuves galite atnešti tokios pačios rūšies nebetinkamą naudoti gaminį.
Jei norite atiduoti netinkamą naudoti elektros ir elektroninę įrangą, prašome kreiptis į aptarnaujantį personalą, kuris Jums nurodys specialiai šioms atliekoms skirtas talpas.
Mūsų įmonė bendradarbiauja su pavojingas atliekas tvarkančia įmone, kuriai reguliariai perduodame surinktas pavojingas atliekas. Todėl galite būti tikri, kad Jūsų atiduotos atliekos bus saugiai ir tinkamai sutvarkytos. Taip pat, mes galime paimti jūsų seną buitinę techniką ar elektroniką, jeigu jūs iš Pigu.lt įsigijate naują. Pateikite prašymą paimti seną elektroniką ar buitinę techniką, supakuokite ją taip, jog kurjeriui būtų saugu ją transportuoti ir mes viskuo pasirūpinsime.
Noriu grąžinti kokybišką prekę, kuri netiko
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?

Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.

Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau (papildomai apie tai kviečiame skaityti 30 dienų, arba 40 dienų, arba 60 dienų, arba 365 dienų pinigų grąžinimo garantijose). Šiuo atveju prekei keliamos kelios papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus.

Tačiau, per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, kurios aptariamos žemiau.

Kokių prekių negalima grąžinti?

1. Jeigu prekę įsigijote internetu, turite teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir prekę grąžinti per 14 dienų. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.

Prekės, kurių grąžinti negalėsite:
  • prekės pagamintos pagal vartotojo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms;
  • prekės greitai genda ar jų galiojimo trukmė yra trumpa;
  • supakuotos prekės yra nebetinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir kurios buvo išpakuotos jas pristačius (pvz.: apsauginės kaukės, skydeliai ir pan);
  • prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • alkoholiniai gėrimai, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir juos pristatyti galima tik po 30 dienų, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo prekiautojui nepavaldžių rinkos svyravimų;
  • prekės įsigytos su sutartimis, pagal kurias vartotojas pateikė prekiautojui konkretų prašymą dėl apsilankymo, kad jis atliktų skubų remontą ar priežiūrą. Jei tokio apsilankymo atveju prekiautojas suteikia papildomų paslaugų, išskyrus vartotojo konkrečiai nurodytąsias, ar tiekia papildomų prekių, išskyrus atsargines dalis, būtinas priežiūrai ar remonto darbams atlikti, tokioms papildomoms paslaugoms ar prekėms turi būti taikoma teisė atsisakyti sutarties;
  • supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuota programinė įranga, kurie juos pristačius buvo neišpakuoti;
  • laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai, išskyrus tokių leidinių prenumeratos sutartis;
  • pateikiamas fizinėje laikmenoje neįrašytas skaitmeninis turinys, jei teikimas pradėtas vartotojui aiškiai iš anksto sutikus ir pripažinus, jog dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.
Pilną sąrašą prekių, kurios negali būti grąžinamos, rasite CK 6.228-10 2 d. arba čia.

2. Jeigu prekė buvo įsigyta fizinėje parduotuvėje, be jokios priežasties galima grąžinti nepatikusią kokybišką prekę per 14 dienų , išskyrus išimtis numatytas mažmeninės prekybos taisyklėse.

Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, yra nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.

Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra grąžinamos:

  • tabakas ir tabako gaminiai;
  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
  • fotografijos ir kinematografijos prekės;
  • spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
  • audiniai;
  • kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
  • megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
  • kūdikių drabužėliai;
  • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
  • siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
  • liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
  • perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
  • mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
  • elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
  • antžeminio transporto priemonės;
  • laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai;
  • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
  • laikrodžiai;
  • muzikos instrumentai;
  • ginklai ir šaudmenys;
  • baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
  • žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
  • meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
  • augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
  • sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
Kur galima grąžinti prekes?
Norėdami grąžinti prekes, rekomenduojame pirmiausia patikrinti ar tai pigu.lt pardavėjo prekė ar kitų pardavėjų. Tai galite padaryti atsidarę užsakymą savo paskyroje ir suradę reikalingą informaciją prie “Pardavėjas” skilties.

 

Pardavėjo Pigu.lt prekes rekomenduojame grąžinti naudojantis savitarnos paslauga savo paskyroje paspaudus ant norimo grąžinti užsakymo. Instrukciją, kaip užpildyti grąžinimo formą savo paskyroje rasite čia

Pildydamas grąžinimo formą pirkėjas gali pasirinkti norimą grąžinimo būdą(grąžinti į Pigu.lt parduotuvę, per kurjerių tarnybą arba per paštomatą).


Taip pat galite grąžinti bet kurio pardavėjo prekę - pristatant ją į Pigu.lt parduotuvę. Tai - nemokamas grąžinimo būdas tiek kokybiškoms, tiek netinkamos kokybės prekėms. Visą parduotuvių sąrašą ir jų darbo laiką tikrinkite čia

Prekę taip pat galima grąžinti siunčiant ją tiesiogiai pardavėjui

 
Jei grąžinate netinkamos kokybės prekę:
Jei prekė netinkamos kokybės, rekomenduojame tokią prekę grąžinti pristačius ją į Pigu.lt parduotuvę. Jei neturite galimybės grąžinti prekę į Pigu.lt parduotuvę, prekę galite grąžinti naudojantis kurjerio paslaugomis. Rekomenduojame naudotis LP EXPRESS kurjerių paslaugomis. Paslaugų įkainius pasitikrinkite ir siuntą registruokite čia
Pardavėjui patvirtinus, kad grąžinama prekė yra netinkamos kokybės, jums bus kompensuojamos patirtos išlaidos. Nepamirškite, kad turėsite pardavėjui pateikti siuntimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus, pvz. kvitą už paslaugas, mokėjimo informacijos patvirtinimą ar pan.
   
Atkreipkite dėmesį:
• Jei prekės pardavėjas Pigu.lt, ją siųskite adresu Sausupio g. 15A , 02301 Vilnius ir apie situaciją informuokite pardavėją Pigu.lt adresu pagalba@pigu.lt.
•  Jei prekės pardavėjas ne Pigu.lt, ją siųskite adresu Sausupio g. 15A, 02301 Vilnius ir apie situaciją informuokite mus adresu pagalba@pigu.lt.
 

Kaip susigrąžinti pinigus?

Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti viena iš Taisyklių 11.1-11.3. punkte numatytų teisių, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.