icon
Noriu pasinaudoti garantiniu aptarnavimu – prekė yra brokuota arba sugedo
Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
arrow
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.
Kokioms prekėms neteikiama garantija?
arrow
  • Kokybės garantija neteikiama, jei prekės savybės atitinka jos aprašymą, prekė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
  • Kokybės garantija taip pat neteikiama laikmenose ar įrenginiuose esančiai informacijai. Tai reiškia, kad neatsakome, jei taisymo metu dingsta asmeninė informacija. Išlaidos, jei klientas pageidauja savo duomenis atstatyti, taip pat nėra kompensuojamos.
  • Atsiimdami prekę parduotuvėse, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui ar Pigu.lt atstovui, surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.


Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse ir sąskaitos-faktūros antrame puslapyje.

Prekių kategorijos, kurioms taikomi specifiniai įsipareigojimai
arrow
Kai kurioms prekių kategorijoms mes taikome atskirus garantinius įsipareigojimus. Kviečiame sužinoti daugiau apie garantinius įsipareigojimus

  • DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai
  • Kosmetika ir parfumerija, higienos prekės
  • Prekės kūdikiams ir vaikams
  • Optika ir elektronika, mobilieji telefonai, kompiuterinė ir buitinė technika
  • Elektros ir šildymo prietaisai
  • Baldai
  • Apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės

Kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
arrow
Jei norite sutaupyti laiko, rekomenduojame prekę pristatyti tiesiai į gamintojo nurodytą garantinio aptarnavimo centrą. Tiesiogiai bendraujant su prekės taisymą atliekančia įmone, gaminys gali būti pataisytas net keliomis dienomis greičiau. Informaciją apie tai, kas teikia garantinį aptarnavimą įsigytam gaminiui, rasite čia.
Pardavėjo Pigu.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į Pigu.lt parduotuves. Čia galite atsispausdinti prašymo formą garantiniam aptarnavimui. Ją užpildyti taip pat galėsite ir parduotuvėje. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite čia.
Karantino laikotarpiu rekomenduojame prekes grąžinti naudojantis kurjerių paslaugomis. Jei prekės pardavėjas Pigu.lt tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Sausupio g. 15A, 02301 Vilnius, Lietuva.

Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris pateikiamas sąskaitoje faktūroje.

Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Ką daryti, jei įtariu, kad prekė nekokybiška?
arrow
Jei įtariate, kad gavote nekokybišką prekę, turite kelis pasirinkimus:

  • Jeigu prekės kokybės trūkumus yra įmanoma pašalinti, galite kreiptis į pardavėją, kad jis produkto gedimą pašalintų. Atkreipkite dėmesį, kad prekės pardavėjas gali būti net tik Pigu, bet ir kitos parduotuvės. Pasitikrinti galite sąskaitoje faktūroje.
  • Jūsų pirktai prekei gali būti pritaikyta nuolaida, atitinkanti dėl trūkumų prarastą vertę.
  • Galite gaminį pasikeisti į identišką geros kokybės prekę, išskyrus tuos atvejus, kai produkto trūkumai yra smulkūs arba atsirado dėl Jūsų kaltės.
  • Prekę galite grąžinti, o Pardavėjui nustačius, jog grąžinta prekė turi nemažareikšmių defektų, atgauti pinigus. Pinigų grąžinimo terminas 14 kalendorinių dienų skaičiuojamas nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.

Plačiau apie tai kviečiame skaityti pirkimo pardavimo taisyklėse.

Kiek laiko trunka remontas?
arrow
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.
Ar yra galimybė apdrausti pirkinį / pratęsti garantiją?
arrow
Pirkdami internetu turite galimybę įsigyti prekės draudimą nuo nelaimingų atsitikimų arba pratęsti garantijos laikotarpį iki 5 metų.
Susipažinti su „Warranty Expert“ garantijos pratęsimo ir pirkinio draudimo taisyklėmis galite čia.
Ar galiu į Pigu.lt parduotuvę atnešti nebetinkamus naudoti elektros ar elektronikos gaminius?
arrow
Taip.
Elektros ir elektroninėje įrangoje yra pavojingų medžiagų, kurios kelia pavojų aplinkai bei žmonių sveikatai, todėl nebetinkami naudoti tokios rūšies gaminiai negali būti išmetami kartu su komunalinėmis atliekomis. Įsigydami elektros ar elektronikos gaminį Pigu.lt elektroninėje parduotuvėje, į mūsų parduotuves galite atnešti tokios pačios rūšies nebetinkamą naudoti gaminį.
Jei norite atiduoti netinkamą naudoti elektros ir elektroninę įrangą, prašome kreiptis į aptarnaujantį personalą, kuris Jums nurodys specialiai šioms atliekoms skirtas talpas.
Mūsų įmonė bendradarbiauja su pavojingas atliekas tvarkančia įmone, kuriai reguliariai perduodame surinktas pavojingas atliekas. Todėl galite būti tikri, kad Jūsų atiduotos atliekos bus saugiai ir tinkamai sutvarkytos.
icon
Noriu grąžinti kokybišką prekę, kuri netiko
arrow
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?
arrow

Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.

Taip pat turite galimybę pasinaudoti ir papildoma pinigų grąžinimo garantija, kuri galioja ilgiau (papildomai apie tai kviečiame skaityti 30 dienų pinigų grąžinimo garantijoje). Šiuo atveju prekei keliamos kelios papildomos sąlygos. Prekės pakuotė turi būti nepažeista, kartu su ja turi būti likusios visos autentiškos etiketės ir apsauginiai maišeliai, o produktas turi atrodyti lygiai taip pat, kaip jį įsigijus.

Tačiau, per 14 dienų galima grąžinti ne visas kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, kurios aptariamos žemiau.

Prekių kategorijos, kurioms taikomi specifiniai įsipareigojimai
arrow
Kai kurioms prekių kategorijoms mes taikome atskirus garantinius įsipareigojimus. Kviečiame sužinoti daugiau apie garantinius įsipareigojimus
  • DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai
  • Kosmetika ir parfumerija, higienos prekės
  • Prekės kūdikiams ir vaikams
  • Optika ir elektronika, mobilieji telefonai, kompiuterinė ir buitinė technika
  • Elektros ir šildymo prietaisai
  • Baldai
  • Apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės
Kokių prekių negalima grąžinti?
arrow

1. Jeigu prekę įsigijote internetu, turite teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir prekę grąžinti per 14 dienų. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, prekės nesugadinta pakuotė ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.

Atkreipiame dėmesį, kad norėdami grąžinti kai kurias prekes, turite būti neišpakavę jų ir turite būti nepažeidę jų pakuotės. Tai prekės iš tokių kategorijų kaip DVD ir CD diskai, kompiuteriniai žaidimai, kosmetika ir parfumerija, higienos prekės, apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės.

    Prekės, kurių grąžinti negalėsite:
    • prekės pagamintos pagal vartotojo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms;
    • prekės greitai genda ar jų galiojimo trukmė yra trumpa;
    • supakuotos prekės yra nebetinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir kurios buvo išpakuotos jas pristačius (pvz.: apsauginės kaukės, skydeliai ir pan);
    • prekės po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
    • alkoholiniai gėrimai, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir juos pristatyti galima tik po 30 dienų, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo prekiautojui nepavaldžių rinkos svyravimų;
    • prekės įsigytos su sutartimis, pagal kurias vartotojas pateikė prekiautojui konkretų prašymą dėl apsilankymo, kad jis atliktų skubų remontą ar priežiūrą. Jei tokio apsilankymo atveju prekiautojas suteikia papildomų paslaugų, išskyrus vartotojo konkrečiai nurodytąsias, ar tiekia papildomų prekių, išskyrus atsargines dalis, būtinas priežiūrai ar remonto darbams atlikti, tokioms papildomoms paslaugoms ar prekėms turi būti taikoma teisė atsisakyti sutarties;
    • supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuota programinė įranga, kurie juos pristačius buvo neišpakuoti;
    • laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai, išskyrus tokių leidinių prenumeratos sutartis;
    • pateikiamas fizinėje laikmenoje neįrašytas skaitmeninis turinys, jei teikimas pradėtas vartotojui aiškiai iš anksto sutikus ir pripažinus, jog dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.
    Pilną sąrašą prekių, kurios negali būti grąžinamos, rasite CK 6.228-10 2 d. arba čia.

      2. Jeigu prekė buvo įsigyta fizinėje parduotuvėje, be jokios priežasties galima grąžinti nepatikusią kokybišką prekę per 14 dienų , išskyrus išimtis numatytas mažmeninės prekybos taisyklėse.

      Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, yra nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.

        Pagal Lietuvos Respublikos patvirtintus įstatymus, tam tikros prekės nėra grąžinamos:

        • tabakas ir tabako gaminiai;
        • parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
        • fotografijos ir kinematografijos prekės;
        • spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
        • audiniai;
        • kiliminė grindų danga, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
        • megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
        • kūdikių drabužėliai;
        • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
        • siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
        • liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
        • perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
        • mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
        • elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
        • antžeminio transporto priemonės;
        • laivai, valtis ir plaukiojantys įrenginiai;
        • optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
        • laikrodžiai;
        • muzikos instrumentai;
        • ginklai ir šaudmenys;
        • baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
        • žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
        • meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai;
        • augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės;
        • sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
        Kur galima grąžinti prekes?
        arrow
        Pardavėjo Pigu.lt prekes taip pat galite pristatyti ir į Pigu.lt parduotuves. Parduotuvių adresus ir darbo laiką rasite čia.
        Karantino laikotarpiu rekomenduojame prekes grąžinti naudojantis kurjerių paslaugomis. Jei prekės pardavėjas Pigu.lt tokiu atveju būtina nurodyti adresą: Sausupio g. 15A, 02301 Vilnius, Lietuva.
        Jei prekės pardavėjas yra kita parduotuvė, prašome siųsti adresu, kuris pateikiamas sąskaitoje faktūroje.
        Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
        Interneta veikals E pood Kaledos.lt

        © 2008-2021 UAB „Pigu“ | Pigu.lt ™
        Be UAB „Pigu“ sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.