Skundų nagrinėjimas
Skundų nagrinėjimo tvarka
Mes stengiamės, kad Jūsų apsipirkimas būtų kuo sklandesnis bei malonesnis, Jūsų atsiliepimus vertiname bei analizuojame. Būtent todėl, jei turite pastebėjimų, norite mus pagirti ar pasiskųsti, rašykite mums adresu: kokybe@pigu.lt.
Pigu.lt išnagrinės Jūsų pateiktą skundą per 14 dienų ir pateiks Jums atsakymą.
Neteisminė ginčų sprendimo tvarka
Kai kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:
Jeigu Pigu.lt pateiktas atsakymas Jūsų netenkins arba laiku jo nepateiksime, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – VVTAT (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, www.vvtat.lt).
Jei kreipiatės į VVTAT, svarbu žinoti:
1) Norėdami pateikti prašymą, užpildykite Tarnybos nustatytą formą, kurią rasite čia.
2) Su prašymu pateikite pirkimą patvirtinančio dokumento kopiją bei kitus aplinkybes patvirtinančius dokumentus.
3) Užpildytą ir pasirašytą prašymą su priedais išsiųskite Tarnybai pasirinktu būdu: paštu, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba faksu (8 5) 279 1466.
Kai dėl neteisminio ginčo sprendimo kreipiamasi internetu:
Vartotojas dėl savo pažeistų teisių gynimo taip pat turi galimybę pradėti neteisminio ginčo sprendimo procedūrą internetu per šią Europos Komisijos pristatytą centralizuotą elektroninę platformą.