Garantinio serviso paieška

Prekei prireikė garantinio aptarnavimo? Suraskite arčiausiai Jūsų esantį autorizuotą serviso centrą

Dėmesio! Rekomenduojama prieš vykstant susisiekti su techninės priežiūros centru.

Informacija

Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, pirkimo kvitą ar kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą), kuris kartu yra ir prekės garantinis talonas.

Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (prekė turėtų būti pateikiama su jos maitinimo šaltiniu, komplektacijoje esančiais priedais).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos. Vartotojas perduodamas prekę į garantinį aptarnavimą sutinka, jog laikmenoje esantys duomenys nebus saugomi, nes pardavėjas tokios paslaugos neteikia.

Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė, pagal jūsų pasirinkimą, gali būti pataisoma (jeigu įmanoma) arba nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę (jeigu įmanoma) arba atitinkamai gali būti sumažinama tokios prekės kaina arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.

Dėmesio! Jeigu turite papildomų klausimų arba nerandate reikiamo techninės priežiūros centro, daugiau informacijos galite rasti čia arba kreipkitės į Pigu.lt konsultantus el. paštu pagalba@pigu.lt , tel. Nr. +370 661 05555