Prekei prireikė garantinio aptarnavimo? Suraskite arčiausiai Jūsų esantį autorizuotą serviso centrą
Dėmesio! Rekomenduojama prieš vykstant susisiekti su techninės priežiūros centru.
Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, pirkimo kvitą ar kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą), kuris kartu yra ir prekės garantinis talonas.
Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (prekė turėtų būti pateikiama su jos maitinimo šaltiniu, komplektacijoje esančiais priedais).
Tuo atveju, jei nusipirkę vieną iš šių prekių, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė, pagal jūsų pasirinkimą, gali būti pataisoma (jeigu įmanoma) arba nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę (jeigu įmanoma) arba atitinkamai gali būti sumažinama tokios prekės kaina arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Dėmesio! Jeigu turite papildomų klausimų arba nerandate reikiamo techninės priežiūros centro, daugiau informacijos galite rasti čia arba kreipkitės į Pigu.lt konsultantus el. paštu pagalba@pigu.lt , tel. Nr. +370 661 05555