1

Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Specifikacijos:
Autorius: John R Rossiter, Larry Percy, Lars Bergkvist
Puslapių skaičius: 584
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 59338673
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 620 x 18 mėn.
8244
8244
620 / mėn.
Skolinantis 8244 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 620 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,01%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11160 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2748
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
8639
-
10773
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 24 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 24 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 24 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 24 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 24 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
8639 9599
Pro Baltic
10773 14039
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.
Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective, providing students with a practical planning system and a seven-step approach to creating a comprehensive marketing plan. The new SAGE Marketing Communications textbook is a contemporary evolution of the well-known Rossiter and Percy Advertising and Promotion Management textbook, which at its peak was adopted by six of the top 10 U.S. business schools – Stanford, Wharton, Columbia, Berkeley, UCLA, and Northwestern – as well as by the London Business School, Oxford’s Said Business School, and by most of the top business schools in Europe such as Erasmus University Rotterdam, INSEAD, and the Stockholm School of Economics.  Key features include: - An author analytical approach with checklist frameworks in chapters, providing students with a systematic guide to doing marketing communications. - A managerial perspective, helping students to become a marketing manager and study as though they are in the role. - Coverage of key new marketing communications topics such as branding and social media. In each of the end-of-chapter questions there are mini-cases that involve real brands, and the numerous examples throughout the text refer to globally known brands such as Gillette, Mercedes, Revlon, and Toyota. The book is supported by comprehensive online resources for both instructors and students, including teaching guides for each chapter, PowerPoint slides, quizzes, answers to end-of-chapter questions, multiple choice queations and a team-project pro forma – consisting of handouts for a sequential team project based on the textbook, in which students have to design an advertising campaign.  Suitable for Marketing Communications and Advertising & Promotion modules at UG and PG levels.

Bendra informacija apie: Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Prekės ID: 59338673
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: John R Rossiter, Larry Percy, Lars Bergkvist
Puslapių skaičius: 584
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2204 pirkėjų įvertinimai)
-10%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 14 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8639 9599
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(965 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 14 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10773 14039

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai