Autorius: | JM McMurtry |
Puslapių skaičius: | 400 |
Leidimo metai: | 2022 |
Prekės ID: | 61949631 |
In a post-pandemic, up or down economy, it’s harder than ever to meet highly complex and ever-changing customer expectations. The top-selling Marketing For Dummies covers basics like sales strategy, channel selection and development, pricing, and advertising. We also teach you complex elements like personalization, customer behavior, purchasing trends, ESG ratings, and market influences. With this complete guide, you can build a business that not only competes in a challenging market, but wins.
This updated edition of Marketing for Dummies will walk you through the latest marketing technologies and methods, including customer experience, retargeting, digital engagement across all channels and devices, organic and paid SEO, Google ads, social media campaigns and posts, influencer and content marketing, and so much more. You’ll discover what works, what doesn’t, and what is best for your business and budget.
Prekės ID: | 61949631 |
Kategorija: | Ekonomikos knygos |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,02 x 0,19 x 0,24 m, 0,52 kg |
Leidykla: | John Wiley & Sons Inc |
Leidinio kalba: | Anglų |
Viršelio tipas: | Minkštas |
Formatas: | Tradicinė knyga |
Tipas: | Knygos saviugdai |
Knyga su ištrauka: | Taip |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | Knygynas Krisostomus, EasyShop |
Autorius: | JM McMurtry |
Puslapių skaičius: | 400 |
Leidimo metai: | 2022 |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.