1

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Specifikacijos:
Autorius: Simon Hudson, Louise Hudson
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2017
Prekės ID: 78264818
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 717 x 36 mėn.
14737
18484
-20%
14737
717 / mėn.
Skolinantis 14737 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 717 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,23%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 25812 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 4913
Be pabrangimo
Pardavėjas: Minced 4.3
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
24670
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 16 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 16 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 16 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 16 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 16 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 16 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
24670
Pardavėjas: Minced 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Marketing for Tourism, Hospitality & Events is a comprehensive overview of the marketing principles specific to the fields of tourism, hospitality and events.  The book approaches the field of tourism marketing through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology. This is supported by a collection of chapter specific international case-studies that highlight the realities of tourism and hospitality marketing in practice, these include:·         Spiritual Tourism in Tamil Nadu·         The Deer Hunt Festival, Winneba, Ghana·         Music-themed hotels in Prague, Amsterdam, Berlin and Mexico·         Promoting Hawaii Through Film and Television·         Martinhal Beach Resort, Portugal·         Dark Tourism in Vietnam To further enhance the text, the authors have included three key features in each chapter: Lessons from a Marketing Guru; Digital Spotlight and Marketing in Action; all of which use examples and case studies from across the industry, providing added depth to the subject. The book is complimented by a companion website featuring a range of tools and resources for lecturers and students, including PowerPoint slides, an instructors manual and selected videos to make the examples in each chapter come to life.Ideal for undergraduate and postgraduate students looking for an introductory text to marketing for tourism, hospitality and events.
A comprehensive overview of the marketing principles specific to the fields of tourism, hospitality and events. The book approaches the field of tourism marketing through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology and all topics supported by international case-studies.

Bendra informacija apie: Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Prekės ID: 78264818
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Kita
Autorius: Simon Hudson, Louise Hudson
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2017

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.2
(979 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 8 d.

000
Galimi pristatymo būdai
24670

Geriausi pardavėjo Minced pasiūlymai