1

Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Stephan Dahl
Puslapių skaičius: 312
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59103068
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 549 x 18 mėn.
7299
7299
549 / mėn.
Skolinantis 7299 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 549 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,04%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 9882 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2433
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
8199
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 24 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 24 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 24 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 24 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 24 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
8199
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.  
Providing a uniquely scholarly approach towards the subject, Social Media Marketing continues to draw on current trends and research to deliver a critical evaluation of social media marketing in relation to marketing theory and business and social science scholarship alongside industry perspectives.Now in its third edition, this popular text has been updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, alongside a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing. Examples and case studies throughout also help students to contextualise the text through popular brands and platforms such as Instagram, Dunkin Donuts, Amazon and also political marketing for social movements such as Extinction Rebellion. This text is essential reading for all marketing students, researchers and practitioners today.

Bendra informacija apie: Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

Prekės ID: 59103068
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,23 m, 0,56 kg
Leidykla: SAGE Publications Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Stephan Dahl
Puslapių skaičius: 312
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Social Media Marketing: Theories and Applications 3rd Revised edition

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2204 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 14 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8199

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai