1

Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love

Specifikacijos:
Autorius: Jon Kolko
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 70130326
3655
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
4108
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 24 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 24 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 24 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 24 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 24 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
4108
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love

From Design Thinking to Design Doing Innovators today are told to run loose and think lean in order to fail fast and succeed sooner. But in a world obsessed with the new, where cool added features often trump actual customer needs, it's the consumer who suffers. In our quest to be more agile, we end up creating products that underwhelm. So how does a company like Nest, creator of the mundane thermostat, earn accolades like "beautiful" and "revolutionary" and a $3.2 billion Google buyout? What did Nest do differently to create a household product that people speak of with love? Nest, and companies like it, understand that emotional connection is critical to product development. And they use a clear, repeatable design process that focuses squarely on consumer engagement rather than piling on features for features' sake. In this refreshingly jargon-free and practical book, product design expert Jon Kolko maps out this process, demonstrating how it will help you and your team conceive and build successful, emotionally resonant products again and again. The key, says Kolko, is empathy. You need to deeply understand customer needs and feelings, and this understanding must be reflected in the product. In successive chapters of the book, we see how leading companies use a design process of storytelling and iteration that evokes positive emotions, changes behavior, and creates deep engagement. Here are the four key steps: 1. Determine a product-market fit by seeking signals from communities of users. 2. Identify behavioral insights by conducting ethnographic research. 3. Sketch a product strategy by synthesizing complex research data into simple insights. 4. Polish the product details using visual representations to simplify complex ideas. Kolko walks the reader through each step, sharing eye-opening insights from his fifteen-year career in product design along the way. Whether you're a designer, a product developer, or a marketer thinking about your company's next offering, this book will forever change the way you think about--and create--successful products.

Bendra informacija apie: Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love

Prekės ID: 70130326
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Jon Kolko
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Well-Designed: How to Use Empathy to Create Products People Love

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.2
(979 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 10 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4108

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai