Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 76104572 |
Naudojimas: Naudoti pagal paskirtį.
Givenchy L'Interdit Rouge kvepalai įkūnija tai, kas uždrausta, tačiau dėl to tik dar labiau jaudina ir vilioja. Pikantiškas, tamsus ir kūną kaitinantis aromatas išlaisvina dar nepatirtus pojūčius ir atskleidžia kibirkščiuojantį fatališkos Givenchy L'Interdit Rouge moters seksualumą. Ji – drąsi, paslaptinga, intriguojanti ir beprotiškai patraukli. O angeliška jos šypsena ir kerintis žavesys slepia nenuspėjamą ir pavojingų malonumų ištroškusią sielą.
Orą kaitinanti kompozicija pradedama putojančiomis, sultingame tikrųjų apelsinų saldume skęstančiomis imbiero natomis. Intensyvus, išraiškingas ir priklausomybę keliantis jų dvelksmas palydi pojūčius į saldaus nektaro pritvinkusiais žiedais nuklotą Givenchy L'Interdit Rouge kvepalų širdį. Gyvybinga, vešli ir erdvi gėlių kompozicija, sukurta iš kvapiųjų tuberozų ir jazminų derinio, papildoma pikantiškais paprikų lapų akordais. Galiausiai išraiškingas, ugningu spindesiu kerintis kvapas užbaigiamas kreminį sandalmedžio minkštumą išryškinančiomis pačiulių ir kvapiųjų auksabarzdžių spalvomis.
Sodrūs, drąsos ir pasitikėjimo savimi suteikiantys L'Interdit Rouge kvepalai primena pavojingą, kūnišku karščiu alsuojantį žaidimą su ugnimi. O intymus ir žaižaruojančiu seksualumu užburiantis kvapas primena iki raudonumo įkaitusią ir malonų virpulį sužadinančią aistros akimirką. Tai dėmesį prikaustantis ir priklausomybę keliantis aromatas, skirtas pavojingus nuotykius, riziką ir jaudulį dievinančiai moteriai.
Givenchy L'Interdit Rouge kvepalai slypi stikliniame, raudonu laku padengtame buteliuke. Ryškus flakono dizainas tik dar labiau kursto aistrą, žadina fantazijas ir priverčia peržengti tą plonytę liniją, skiriančią nuo nepadoriai seksualių gyvenimo teikiamų malonumų.
Gimęs 1927 m. talentingas dizaineris Hubert James Taffin de Givenchy 1952 m. įkūrė savo mados namus. Tais pačiais metais jis pristatė pirmąją kolekciją, kuri paliko neišdildomą žymę mados istorijoje: jo „išskiriančia“ koncepcija paremti drabužiai - elegantiškos palaidinės ir šviesūs sijonai, maišantys griežtas linijas ir paprastumą - sulaukė didžiulės sėkmės, atsižvelgiant į tų laikų suvaržytą kasdieninę išvaizdą. Givenchy mokėsi Paryžiuje su kitais žymiausiais pasaulio dizaineriais: Elsa Schiaparelli, Robert Piguet, Lucien Lelong, Jacques Fath. Tačiau 1993 m., netrukus po to, kai pirmą kartą buvo surinkta kolekcija, Givenchy buvo priglaustas po kito prekinio ženklo milžino „Cristóbal Balenciaga“ sparnu. Kūrėjo dizaino linijos tapo švaresnės ir tyresnės - ir moterys jį pamilo. Givenchy tikra dovana buvo susilieti su prancūzišku paveldu ir amerikietišku glamūru. Jis buvo žmogus, kuris suprato moteris - ir nenuostabu, kad filmų žvaigždės ir kiti elito veikėjai jį mylėjo. Elegancijos, meno ir stilingo gyvenimo žinovas Givenchy manė, jog „aprangos užduotis yra padaryti moterį gražesne“.
Nuo 1957 m. Givenchy ėmė kurti kvepalus, kuriuos jis vadino „paskutiniu prisilietimu“ moteriai puošiantis. 1958 m. - tuo metu, kai kvepalai neturėjo jiems priklausančių „veidų“, jis sukūrė revoliuciją, paprašydamas savo draugo Audrey Hepburno tapti „L'Interdit“ reklamos kampanijos žvaigždute: pirmą kartą filmo žvaigždė pasirodė kvepalų reklamoje.
Šiandien Givenchy kvepalų portfelyje kažką gali atrasti kiekvienas kvepalų gerbėjas. Itin skirtingų dizainų ir dar skirtingesnių skonių kvepalai pasižymi prancūziška elegancija, amerikietišku šėlsmu ir viso pasaulio įkvėpta meile stiliui bei grožiui. Kaip ir „Givenchy Beauty“ mados namai, šio prekės ženklo kvepalai visada įkūnijo unikalias jutimo ir emocines savybes, skatindami gyvenimo būdą, kuriame derinama elegancija su fantazija. Tai prekės ženklas, kuris visada švenčia moters žavesį, asmenybę ir skatina mus turėti šiek tiek daugiau „džiaugsmo“ mūsų gyvenime. Ir ar kvepalai gali tai pasiekti? O taip.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kvepalai – baigiamasis kiekvieno įvaizdžio štrichas – nuo kasdieninio iki paties prabangiausio.
Pigu.lt tikras kvepalų lobynas – originalūs, nišiniai, legendiniai ir iki skausmo pažystami kvapai – lyg neišsenkantis vandenynas, kuriame kviečiame atrasti savąjį kvapą.
Gryna gėlių nata – tai kvapas, kuriame dominuoja rožės, bergamotės, jazmino ar vanilės aromatas. Gėlių kvapo kvepalai yra vertinami dėl savo sudėtingos alchemijos, tačiau turi begalę kompozicijų.
Gėlių aromatai dažniausiai būna gaivūs, lengvi, svajingi, optimistiški bei nostalgiški ir puikiai tiks romantikėms, ar tiesiog moterims mėgstančioms lengvus, gaivius, trapius kvapus. Pvz:.“Versace Bright Crystal”, “Dolce & Gabbana Light Blue”, “Chloe Chloe” ir t.t.
Norinčioms saldaus, šilto itin ryškaus ir įsimenančio gėlių kvapo, rekomenduojame Pvz:. “Yves Saint Laurent Black Opium”, “Tom Ford Black Orchid”, “Giorgio Armani Si Passione” ir t.t..
Tai savimi pasitikinčiai, šiuolaikiškai moteriai, kuri laiko likimą savo rankose. Gėlių kvapo kvepalai ilgai išlieka ant kūno, tačiau dar ilgiau – atmintyje. Gėlių kvapas puikiai tinka tiek darbui, tiek kasdieniam pasimatymui.
Prekės ID: | 76104572 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,15 x 0,08 x 0,14 m, 0,15 kg |
Tipas: | Kvepalai |
Kvapas: | Gėlių |
Rūšis: | Givenchy, gėlių kvepalai moterims |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Kouket, Brandberry, ABC Žaislai, IT Company SIA, Fusion Store., VMA PLUS Sp. z o.o., PASSION, Beautyway, Nettrade OÜ, Nordic Manta, OÜ, BSO System, Manada, Triksa, KAM Trade SIA, Rivaluss |
Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Givenchy |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Givenchy prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
0%
pirkėjų rekomenduoja šią prekę
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.