Tūris: | 90 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 46862397 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Rinkinyje yra:
Hermes H24 - jausmingas medienos ir prieskonių aromatas vyrams.
Aromato natos: paprastasis šalavijas, narcizas, raudonmedis, sklarenas.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Kompanija Hermis International atpažįstami kaip prekinis ženklas Hermes yra prancūzų prabangos prekių gamintojas. Jis vertinamas kaip didžiausią vertę kuriantis pasaulio prabangos prekinis ženklas įvairiose vertinimo ir reitingavimo skalėse, kurias skelbia pagrindinės konsultacinės įmonės. Kombinacija, kurią sudaro turtingas paveldas, išskirtinis meistriškumas, detalumas, aukšta kokybė ir profesionalumas visame kūrybos ir gamybos procese, suteikė Hermes aukštas pozicijas konkurencingame ir žiauriame prabangos pasaulyje. Šiuo metu Hermes prekinio ženklo produktų asortimentas apima odos gaminius, aksesuarus, kvepalus ir „ready-to-wear“ drabužius.
Thierry Hermes 1837 m. įkūrė šeimos verslą Paryžiuje. Iš pradžių jo ketinimas buvo tarnauti Europos bajorams siūlant odinius jojimo reikmenis. Palaipsniui bendrovės produktų pasiūla plėtėsi su lyg kiekviena karta. Hermes prekinio ženklo pristatyti kelioniniai krepšiai buvo kelias į pasaulinę sėkmę ir buvo visiems laikams įrašyti kaip mados ikonos. Nuo 2014 m. visame pasaulyje veikė 311 Hermes parduotuvės, iš kurių 207 buvo tiesiogiai valdomos Hermes kompanijos.
Hermes turi itin gražią ir turtingą sėkmės istorija. Ribotas platinimas, išskirtinumas ir kontroliuojama rinkodara kasmet leido fiksuoti du-kartinius kompanijos augimus. Tai atspindi Hermes prekinio ženklo užtikrintumą labai turtingų pasaulio gyventojų segmente. Tai, kad prekės ženklas laikomas novatoriškiausiu tarp visų prabangių mados namų, rodo įmonės pasiryžimą nuolat gaminti ir pristatyti itin prabangius gaminius, kurie yra unikalūs, išreiškiantys tvirtą jausmą ir turi išskirtinį pranašumą meistriškumu. Kompanijos ateitis yra saugi, tačiau ji turi nuolat vystytis ir diferencijuoti, kad išlaikytų savo aukščiausios klasės prabangios rinkos segmento poziciją, panaudodama savo šeimos prekės ženklo galią: paveldo, autentiškumo ir prestižo ikoną.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Prekės ID: | 46862397 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,3 x 0,1 x 0,3 m, 0,125 kg |
Tipas: | Kvepalų rinkiniai |
Kvapas: | Medienos |
Rūšis: | Hermès, medienos kvepalai moterims |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjas: | Kouket, Pro Baltic |
Tūris: | 90 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Hermès |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Hermès prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.