Tūris: | 75 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 63644364 |
Naudojimas: Rekomenduojama purkšti pulsuojančias kūno dalis – riešus, kelius, kaklą, už ausų, taip pat vidinę alkūnių pusę. Leiskite išdžiūti, netrinkite, nes gali pasikeisti aromatas.
Vyriškumas, charizma ir rafinuotumas viename buteliuke. Kvepalai JOOP! Homme akimirksniu išryškins jūsų tikrąjį „aš“.
JOOP! yra daugialypis prekės ženklas, kurį įkūrė Vokietijos dizaineris Wolfgang Joop 1986 metais. Dizaineris norėjo atskirti savo pavardę nuo prekės ženklo, bet nenorėjo nuo jos pernelyg nutolti. Dėl šios priežasties jis prie savo pavardės pridėjo šauktuką.
Tradicškas ir klasikinis prekės ženklas siekia atverti naujas teritorijas, sulaužyti taisykles ir būti pastebėtas. Neabejotinas šio prekės ženklo raktas į sėkme buvo 1989 metais išleistas aromatas vyrams JOOP! HOMME. Jis atspindėjo paties prekės ženklo koncepciją: gundantis, stiprus ir ekspresyvus. JOOP! aromatai tokie yra ir iki šiol.
JOOP! yra geriausiai žinomi dėl savo pačių pirmųjų kvapų linijų. Startavusi su JOOP! FEMME kvapu moterims, JOOP! greitai tapu vienu geidžiamiausiu prekės ženklu. Dėl šios priežasties JOOP! pradėjo vystyti savo produkciją ir jų asortimente ilgai netrukus atsirado drabužių kolekcijos.
Šiandien JOOP! yra vienas žinomiausių prekių ženklų Vokietijoje. Produkcija pažymėta šiuo prekės ženklu yra eksportuojama į daugelį Europos šalių. Kiekvienas, kuris yra pavargęs nuo nesibaigiančių naujovių ir populizmo, privalo išbandyti JOOP! kvapus. Juose slepiasi tai, kas yra tradiciška, o kartu ir modernu.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.
Prekės ID: | 63644364 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,12 x 0,12 x 0,13 m, 0,2 kg |
Tipas: | Kvepalai |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Joop!, rytietiškas kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Kita |
Pardavėjas: | VMA PLUS Sp. z o.o. |
Tūris: | 75 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Joop! |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Joop! prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.