1

Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy 1st ed. 2020

Specifikacijos:
Autorius: Jagdish Sheth, Can Uslay, Raj Sisodia
Puslapių skaičius: 289
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 73970856
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 618 x 18 mėn.
8218
8218
618 / mėn.
Skolinantis 8218 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 618 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,94%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11124 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2740
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.2
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 8 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 8 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 8 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Balandžio 8 d.

149

LP EXPRESS terminale

Balandžio 8 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 8 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 8 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 8 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: EasyShop 4.2

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy 1st ed. 2020

In our increasingly digital, mobile, and global world, the existing theories of business and economics have lost much of their appeal with the phenomenal rise of Chindia, the reality of Brexit, the turmoil caused by the Covid-19 pandemic, and the seismic shifting of the global center of gravity from west to east. In the area of innovation, the traditional thinking that a developed country, often the US, will come up with the next major innovation, launch at home first, and then take it to other markets does not ring true anymore. Similarly, the world where conglomerates go bargain-hunting for acquisitions in emerging markets has been turned upside-down. This book reveals and illustrates the Global Rule of Three phenomenon, which stipulates that in competitive markets only three companies (which the authors call "generalists") can dominate the market. All other players in the market are specialists. Further, whereas the financial performance of generalists improves as market share increases, specialist companies see a decrease in financial performance as their market share increases, as the latter are margin-driven companies. This theory powerfully captures the evolution of global markets and what executives must do to succeed. It is based on empirical analyses of hundreds of markets and industries in the US and globally. Competitive markets evolve in a predictable fashion across industries and geographies, where every industry goes through a similar lifecycle from beginning to end (or revitalization). From local to regional to national markets, the last stop in the evolution of markets is going global. The pattern is so consistent that it represents a distinct and natural market structure at every level. The authors offer strategies that generalists and specialist should follow to stay competitive as well as twelve expansion strategies for global companies from emerging markets. This book chronicles this global evolution and provides impactful managerial implications for executives and students of marketing and corporate strategy alike.

Bendra informacija apie: Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy 1st ed. 2020

Prekės ID: 73970856
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Springer Nature Switzerland AG
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Nenurodyta
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Jagdish Sheth, Can Uslay, Raj Sisodia
Puslapių skaičius: 289
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy 1st ed. 2020
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy 1st ed. 2020

Reklama

Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai