ITIL Service Management Based on ITIL 2011 2011 ed.

Specifikacijos:
Autorius: Pierre Bernard, Van Haren Publishing
Puslapių skaičius: 1
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 63721978
8119
10543
-23%
Pardavėjas: Minced 4.2
Į krepšelį
612 / mėn.
Skolinantis 8119 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 612 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11016 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2707
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 20 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 20 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 20 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 21 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 21 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 21 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 21 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 21 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 22 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 22 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.2

Prekės aprašymas: ITIL Service Management Based on ITIL 2011 2011 ed.

For trainers free additional material of this book is available. This can be found under the "Training Material" tab. Log in with your trainer account to access the material. In the world of international IT Service Management the previous editions of this book have acquired an excellent reputation as guidance on the topic of ITIL. Over the years this authoritative guide has earned its place on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they implement best practices within their organizations. This revised edition is based on ITIL 2011 Edition. It is written in the same concise way as the previous editions and covering all the facts. Readers will find that this title succinctly covers the key aspects of ITIL 2011 Edition. It is endorsed by AXELOS, the official ITIL Accreditor. The ITIL Lifecycle is fully covered. In addition there is much attention to the 26 IT Service Management processes and 4 Functions. These are described in detail. This means that it is easy for all readers to access and grasp the concepts of processes and functions that are so pivotal to many service management day-to-day operations. This title covers the following: * Introduction to the Service Lifecycle * Lifecycle phase: Service Strategy * Lifecycle phase: Service Design * Lifecycle phase: Service Transition * Lifecycle phase: Service Operation * Lifecycle phase: Continual Service Improvement New, compared with the previous edition on ITIL V3, are the processes for Strategy Management and Business Relationship Management. Also the other new and revised concepts of ITIL are covered in this book. 'Well written and presented, this publication provides a useful addition to the core ITIL publications for anyone wanting to understand IT service management.' Kevin Holland, Service Management Specialist, NHS 'Pierre has produced an extremely useful summary of the current version of ITIL. This will be an invaluable day to day reference for all practitioners.' Claire Agutter, ITIL Training Zone

Bendra informacija apie: ITIL Service Management Based on ITIL 2011 2011 ed.

Prekės ID: 63721978
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,56 kg
Leidykla: Van Haren Publishing BV
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Minced
Autorius: Pierre Bernard, Van Haren Publishing
Puslapių skaičius: 1
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

ITIL Service Management Based on ITIL 2011 2011 ed.
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių