1

Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Specifikacijos:
Autorius: Brad Cleveland, Scott McKain, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 280, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58552293
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 726 x 9 mėn.
5547
5547
726 / mėn.
Skolinantis 5547 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 726 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,18%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6534 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 1851
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.2
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
6864
-
7399
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 11 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 11 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 11 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Balandžio 11 d.

149

LP EXPRESS terminale

Balandžio 11 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 11 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 11 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 11 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
6864 8969
KATARATA
7399
Pardavėjas: EasyShop 4.2

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Lead your organization with a customer experience vision that captures the voice of the customer and empowers employees to improve how they develop, market and sell your products and services.
Many organizations and leaders struggle to respond effectively to fast-evolving customer expectations driven by innovations in products, services and technologies such as AI and mobile. Failing to build the necessary strategy, culture and processes, they suffer from high costs, dissatisfied customers and brand damage. The mandate to get customer experience right is real and urgent. Leading the Customer Experience is a guide to shaping experiences that win loyalty and deliver outstanding business results. It provides a bold, step-by-step approach that will get you and your team pointed in the right direction. And equipped to make sound decisions along the way. Leading the Customer Experience is easy to understand and imminently practical. It is based on the author's extensive experience both as a founding partner of one of the world's most influential customer management organizations, and his work with B2B and B2C organizations in the private and public sectors.The author's down-to-earth explanations cut through jargon and clutter, while stories and examples bring important principles to life. Leading the Customer Experience is relatable to anyone leading, managing or aspiring to better understand customer experience.

Bendra informacija apie: Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Prekės ID: 58552293
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Brad Cleveland, Scott McKain, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 280, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Leading the Customer Experience: How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Reklama

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(969 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6864 8969
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2206 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7399

Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai