Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 58698568 |
Naudojimas: Rekomenduojama purkšti pulsuojančias kūno dalis – riešus, kelius, kaklą, už ausų, taip pat vidinę alkūnių pusę. Leiskite išdžiūti, netrinkite, nes gali pasikeisti aromatas.
Sudėtis:-
Atraskite neįprastą aromatą, kuris meistriškai pabrėš jūsų išskirtinumą. Lalique Les Compositions Parfumées Glorious Indigo unisex kvapas yra puikus būdas parodyti savo originalumą!
Natų paletė:
Įkurta daugiau nei prieš šimtmetį, 1888 m., „Lalique“ ir šiandien yra vienas iš pagrindinių prancūziškos prabangos simbolių.
Šiuo metu prekės ženklo „Lalique“ vizija - pratęsti kūrybines mados namų įkūrėjo, tikro genijaus René Lalique idėjas. Jų tikslas ir toliau kurti bei išleisti kvapus bei jų buteliukus, skiriant jiems taip pat nemažai dėmesio.
„Lalique“ istorija visada buvo glaudžiai susijusi su parfumerijos istorija. Kai Renė Lalique duktė Marie-Claude 1992 m. sukūrė kvepalus „Lalique de Lalique“. Ji šiems kvepalams suteikė kitokį nei įprasta šiems mados namams vardą. Ir jos iniciatyva buvo laikyta daugiau nei teisėta.
„Lalique Parfums“ turi unikalų parašą, kuriame kūryba susilieja su kvepalų buteliukų dizainu ir išskirtinės kokybės ieškojimu.
2008 m. Šveicarijos grupė „Art & Fragrance“, vadovaujama Silvio Denz, įsigijo „Lalique“, siekdama ją plėtoti ne tik Prancūzijoje, bet ir visame pasaulyje, didinti kristalinių stiklo gaminių gamybos pajėgumus.
Juk sutiksite, kad „Lalique“ požiūris į kvapą ir į tai, kuri jis yra uždaromas, yra teisingas. Išskirtiniam kvapui vertę gali pridėti tik išskirtinio dizaino buteliukas.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Rytietiški – prieskonių kvapai – tai vienas populiariausių moteriškų kvapų tipų, kuris pasižymi išskirtiniais, kiek šiltais, aštresniais ir ilgiau ant odos išliekančiais aromatais. Prieskoniai yra viena iš dažniausiai parfumerijoje naudojamų natūralių žaliavų. Skiriamos dvi kategorijos: gaivieji prieskoniai ir aštrieji prieskoniai. Gaivieji prieskoniai kvepaluose dažniausiai naudojami kaip viršutinės natos, o šiltieji prieskoniai – kaip širdies ir bazinės natos. Pagrindiniai kvepaluose naudojami gaivieji prieskoniai: kardamonas, kalendra, rausvieji pipirai, imbieras, kadagio uogos; o aštrieji prieskoniai: muskato riešutas ir jo luobelė, cinamono mediena, pipirai, šafranas. Tai ypatingi kvapai, kurie skleidžiasi per visas natas, dalyvauja viršutinėje, širdies ir bazinėje kvapų sudėtyje. Šios išskirtinės natos suteikia kvepalams šilumos ir pikantiškumo. Jos puikiai dera su medienos, ypač spygliuočių ir kitais rytietiškais atspalviais. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – prieskonių kvapų. Tai PP, EDP, EDT, EDC, EDF koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Hugo Boss“, „Gucci“, „Diesel“, „Burberry“ ir kt.
Prekės ID: | 58698568 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,1 kg |
Tipas: | Unisex kvepalai |
Kvapas: | Medienos, Rytietiškas |
Rūšis: | Lalique, medienos kvepalai moterims, Lalique, rytietiškas kvepalai moterims |
Skirta: | Vyrams ir moterims |
Pardavėjas: | Valomsandeli, Kouket, Brandberry, IT Company SIA, Fusion Store., Solit, Beautyway, Bright Lab OÜ, Nordic Manta, OÜ, BSO System, Triksa, KAM Trade SIA |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Lalique |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Lalique prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.