Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 54842809 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Įkurta daugiau nei prieš šimtmetį, 1888 m., „Lalique“ ir šiandien yra vienas iš pagrindinių prancūziškos prabangos simbolių.
Šiuo metu prekės ženklo „Lalique“ vizija - pratęsti kūrybines mados namų įkūrėjo, tikro genijaus René Lalique idėjas. Jų tikslas ir toliau kurti bei išleisti kvapus bei jų buteliukus, skiriant jiems taip pat nemažai dėmesio.
„Lalique“ istorija visada buvo glaudžiai susijusi su parfumerijos istorija. Kai Renė Lalique duktė Marie-Claude 1992 m. sukūrė kvepalus „Lalique de Lalique“. Ji šiems kvepalams suteikė kitokį nei įprasta šiems mados namams vardą. Ir jos iniciatyva buvo laikyta daugiau nei teisėta.
„Lalique Parfums“ turi unikalų parašą, kuriame kūryba susilieja su kvepalų buteliukų dizainu ir išskirtinės kokybės ieškojimu.
2008 m. Šveicarijos grupė „Art & Fragrance“, vadovaujama Silvio Denz, įsigijo „Lalique“, siekdama ją plėtoti ne tik Prancūzijoje, bet ir visame pasaulyje, didinti kristalinių stiklo gaminių gamybos pajėgumus.
Juk sutiksite, kad „Lalique“ požiūris į kvapą ir į tai, kuri jis yra uždaromas, yra teisingas. Išskirtiniam kvapui vertę gali pridėti tik išskirtinio dizaino buteliukas.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Nemaža dalis merginų ir moterų vietoje sunkių, ryškių kvapų mieliau renkasi citrusinius. Šis kvapų tipas yra gaivus, ryškus ir kiek aitrus. Jam būdingos mandarinų apelsinų, citrinų, bergamočių ir laimų natos. Citrusiniai kvepalai paprastai yra ypač lengvi, jų kompozicijos sudarytos iš aliejų, išgautų iš vaisių žievelių. Citrusiniai kvapai ypač mėgstami šiltuoju metų laikotarpiu, tačiau neretai naudojami ir žiemą, norint įnešti šiek tiek egzotikos, pozityvios vasariškos nuotaikos į savo kasdienybę. Įdomus faktas, kad citrusinių vaisių kvapas teigiamai veikia smegenų limbinį sektorių, kuris kontroliuoja emocijas ir atminties formavimąsi. Teigiama, kad šis aromatas ramina ir džiugina. Mūsų asortimente rasite daugybę citrusinių kvapų. Tai EDP, EDC, EDT koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Guess“, „Hugo Boss“, „Burberry“, „Versace“, „Lacoste“ ir kt. Čia rasite ne tik puikius kvepalus sau, bet taip pat ir išskirtinę dovaną mylimai moteriai.
Prekės ID: | 54842809 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,1 kg |
Tipas: | Kvepalai |
Kvapas: | Citrusų |
Rūšis: | Lalique, citrusų kvepalai moterims |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Kouket, Fusion Store., Solit, Nordic Manta, OÜ, Nunun OÜ |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Lalique |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Lalique prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.