Tūris: | 35 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 77997112 |
Naudojimas: 1. Prieš kiekvieną naudojimą švelniai pakratykite kvepalų buteliuką, kad užtikrintumėte tinkamą kvapų susimaišymą. 2. Nuimkite dangtelį arba purškimo antgalį ir laikykite buteliuką maždaug 6–8 cm atstumu nuo odos. 3. Užpurkškite kvepalų ant pulso taškų. 4. Leiskite kvepalams išdžiūti natūraliai, netrynus. 5. Kad kvapas išliktų ilgiau, apsvarstykite galimybę sluoksniuoti su kvapniais kūno losjonais ar kremais. 6. Laikykite kvepalus vėsioje, sausoje vietoje, atokiau nuo tiesioginių saulės spindulių ir ekstremalių temperatūrų. Mėgaukitės kerinčiu aromatu! Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Vengti patekimo į akis. Patekus į akis, nedelsiant gausiai praplauti vandeniu. Saugoti nuo vaikų. Individualūs rezultatai gali skirtis. Prieš naudodami bet kokį naują produktą, visada atlikite testą, ypač jei turite jautrią odą arba turite alergiją. Gamintojas ir pardavėjas nėra atsakingi už jokias nepageidaujamas reakcijas, žalą ar kitas problemas, kylančias dėl šio gaminio naudojimo.
Sudėtis:Alcohol Denat, Parfum (Fragrance), Water (Aqua), Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Alpha-isomethyl ionone, Linalool, Coumarin, Citronellol, Citral
Rytietiškas aromatas moterims ir vyrams.
Natos: agarmedis (oud), kardamonas, gvajako mediena, vanilė, šafrano ir kipriolio aliejus, nagarmota.
„Lattafa Perfumes“ yra kvepalų prekės ženklas, kilęs iš Jungtinių Arabų Emyratų, kurio pagrindinė veikla yra aukštos kokybės prabangių kvapų gamyba.
Idėja sukurti savo prekės ženklą verslininkui kilo dar devintajame dešimtmetyje. 1995 m. Jis atidarė „Lattafa Perfumes Ind“. L.L.C, kuri specializuojasi asmens higienos produktų gamyboje.
Tarp geriausiai parduodamų prekės ženklų yra vanilės medienos „Raghba“ ir turtingas jos flankeris „Raghba Wood Intense“, taip pat agaras „Pure Oudi“ ir „Khalis Musk“ su rožių ir violetinėmis natomis. Be asmeninių kvapų, įmonė gamina namų kvepalus ir dezodorantus.
Yra žinoma, kad visus gamybos etapus - nuo koncepcijų kūrimo iki gatavų gaminių pakavimo - prekės ženklas atlieka savarankiškai, o tai, be kita ko, leidžia išlaikyti žemas kainas ir užtikrinti labai aukštą kokybę.
Gamintojas kruopščiai kontroliuoja natūralios kilmės komponentų saugumą, kvepalai pagaminti iš sveikatai naudingų komponentų. Daug dėmesio skiriama ir kvapų pobūdžiui, jų spektras neįprastai platus moterims, vyrams, unisekso aromatams ir leidžia patenkinti beveik bet kokį skonį. Dar viena džiugi žinia yra prekės ženklo produktų prieinamumas.
Gamykloje dirba patyrusių dizainerių komanda, kuri kiekvienai kompozicijai parenka individualias pakuotes: unikali butelio forma ir vizualiai atpažįstama dėžutė. Malonūs akiai ir rankai, lengvai laikomi buteliukai hermetiškai išsaugo kiekvieną aromato molekulę, neleisdami nekontroliuojamai prasiskverbti į aplinkinį pasaulį.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Rytietiški – prieskonių kvapai – tai vienas populiariausių moteriškų kvapų tipų, kuris pasižymi išskirtiniais, kiek šiltais, aštresniais ir ilgiau ant odos išliekančiais aromatais. Prieskoniai yra viena iš dažniausiai parfumerijoje naudojamų natūralių žaliavų. Skiriamos dvi kategorijos: gaivieji prieskoniai ir aštrieji prieskoniai. Gaivieji prieskoniai kvepaluose dažniausiai naudojami kaip viršutinės natos, o šiltieji prieskoniai – kaip širdies ir bazinės natos. Pagrindiniai kvepaluose naudojami gaivieji prieskoniai: kardamonas, kalendra, rausvieji pipirai, imbieras, kadagio uogos; o aštrieji prieskoniai: muskato riešutas ir jo luobelė, cinamono mediena, pipirai, šafranas. Tai ypatingi kvapai, kurie skleidžiasi per visas natas, dalyvauja viršutinėje, širdies ir bazinėje kvapų sudėtyje. Šios išskirtinės natos suteikia kvepalams šilumos ir pikantiškumo. Jos puikiai dera su medienos, ypač spygliuočių ir kitais rytietiškais atspalviais. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – prieskonių kvapų. Tai PP, EDP, EDT, EDC, EDF koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Hugo Boss“, „Gucci“, „Diesel“, „Burberry“ ir kt.
Prekės ID: | 77997112 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,04 x 0,09 x 0,09 m, 0,165 kg |
Tipas: | Unisex kvepalai |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Lattafa, rytietiškas kvepalai moterims |
Skirta: | Vyrams ir moterims |
Pardavėjas: | Royalsperfume |
Tūris: | 35 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Lattafa |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Lattafa prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.