Tūris: | 150 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 55362679 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Hugo Boss Bottled aromatas pabrėžia vyrišką patrauklumą. Atgaivins jūsų mintis, ir galėsite drąsiai leiskitės į kasdienius nuotykius.
Hugo Boss'as 1923 m. įkūrė savo įmonę Metzingene, Vokietijoje, praėjus keleriems metams po I Pasaulinio karo pabaigos, o šalies ekonomika buvo smunkanti žemyn. Prieš ir per Antrąjį Pasaulinį karą „Hugo Boss“ kompanija suprojektavo ir gamino uniformas Wehrmacht kariams. H. Boss'as mirė 1948 metais. Po 20 metų du jo anūkai Uwe ir Jochen Holy perėmė įmonę. Verslo broliai nukreipė įmonęs veiklą nauja kryptimi - vyriškų drabužių kūrimas.
1985 m. buvo išleistas pirmas šių mados namų kvapas - „Boss Number One“. Kvapo populiarumas lėmė naujo įmonės skyriaus atsiradimą. Atsirado ir moterų aromatai: „Bemme“, „BOSS Intense“ ir „BOSS Women“ kvepalai.
Vyriški kvapai pasižymi klasikiniais „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ ir „BOSS Selection“. Kitas kvapas, vadinamas tiesiog „Hugo“, skirtas jaunesniems vyrams ir moterims. Kiti kvapų segmento pasiūlymai - „Del Mar Baldessarini“, kurį sukūrė Hugo Boss'as, „Hugo Dark Blue" ir „Hugo Deep Red" kvepalai.
Šiandien „HUGO BOSS“ vaizdą sudaro keturios nepriklausomos ir išskirtinai išdėstytos linijos, nukreiptos į įvairius poreikius: drabužiai, avalynė, kvepalai bei aksesuarai. Šių mados namų kuriamų bei parduodamų prekių galime rasti 103 pasaulio šalyse ir daugiau nei 5000 prekybos parduotuvių.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.
Prekės ID: | 55362679 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,3 x 0,14 x 0,3 m, 0,15 kg |
Tipas: | Kvepalų rinkiniai |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Hugo Boss, rytietiškas kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjas: | Pigu.lt, KAM Trade SIA |
Tūris: | 150 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Hugo Boss |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Hugo Boss prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.