Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 47398572 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Prekės ženklą „Lolita Lempicka“1983 m. sugalvojo kartu su savo vyru, pasirinkdama V.Nabokovo knygos „Lolita“ herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę. Pirmąją savo parduotuvę Paryžiuje Lolita Lempicka atidarė 1984 m. Pirmieji kvepalai „Lolita Lempicka“ pasaulį išvydo 1997 m. Ir savo kompozicija bei pasakų „flacon“ dizainu iškart sulaukė daugelio kvapų mėgėjų dėmesio ir meilės. Jis buvo sukurtas kaip moteriškumo odė, pateikiama gurmaniškai, jausmingai ir priklausomai. Kompozicijos pobūdis ir jos dizainas buvo labai sėkmingas ir tapo vienu iš bestselerių parfumerijos pramonėje. Už šiuos kvepalus Lolita Lempicka gavo „Fragrance Foundatio“ ir „American FIFI“ apdovanojimus. Kvapų kompoziciją atpažįsta intensyvus saldymedžio susitarimas, apsuptas sultingų vyšnių, minkštos vanilės, praline ir miltelių rainelės. Gurmaniškas kvapo pobūdis yra susipynęs su gaiviais, aštriais, žolelių ir medienos aromatais, kurie sukuria puikų balansą: gebenės lapai, žvaigždinis anyžius, vetiverija.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Vienas populiariausių vyriškų kvapų tipų – tai medienos kvapas. Iš kitų jis išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Lacoste“ ir kt.
Prekės ID: | 47398572 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,2 x 0,2 x 0,3 m, 0,2 kg |
Tipas: | Tualetinis vanduo |
Kvapas: | Gaivus, Saldus, Medienos |
Rūšis: | Lolita Lempicka, gaivus kvepalai vyrams, Lolita Lempicka, saldus kvepalai vyrams, Lolita Lempicka, medienos kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Kouket, Brandberry, ABC Žaislai, Beautyway, Nettrade OÜ, Bright Lab OÜ, Nordic Manta, OÜ, KAM Trade SIA, Andrimas UAB |
Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Lolita Lempicka |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Lolita Lempicka prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.