| Tūris: | 200 ml |
| Koncentracija: | EDT |
| Prekės ID: | 69536256 |
Naudojimas: Aromatą purkškite tiesiai ant kaklo ir riešų, taip pat už ausų ir ant plaukų. Kad kvapas išliktų ilgai ir pakankamai intensyvus, užtenka vos kelių papurškimų. Venkite tiesioginio kontakto su akimis ir burna.
Gold Edition yra rafinuotas medienos aromatas, skirtas elegantiškiems vyrams.
Kvapų natos:
Viršutinės natos: greipfrutas, citrina, rožiniai pipirai, muskato riešutas.
Širdies natos: vetiverija, imbieras, jazminas, kedras.
Pagrindinės natos: smilkalai, pačiuliai, sandalmedis.
Nike yra pats didžiausias sportinių tinklų pasaulyje. Šio prekių ženklo logotipą atpažįsta net pačiuose nuošaliausiose pasaulio kampeliuose. Nike tiksliai sudariną komfortą, kokybę bei grožį. Ryškūs drabužių, avalynės bei aksesuarų dizainai yra išdirbti naudojant aukščiausiomis technologijomis ir leidžia išsiskirti minioje.
Nike sparčiai pradėjo išpopuliarėjo visame pasaulyje dėl savo drąsių dizainų, suderintų su kokybiškomis medžiagomis. Vienas iš aukščiausių sporto prekių ženklo šlovės taškų buvo tada, kai Michael Jordan, beveik visų pripažintas kaip pats geriausias krepšinio žaidėjas istorijoje, išleido Air Jordans liniją. Prekių ženklas nustebina net pačius išrankiausius klientus, o kuriamus drąsius dizainus mėgsta visas pasaulis. Ne be reikalo Nike yra taip pamėgta ir profesionalų, pradedančiųjų atletų ir paprastų žmonių. Nike – naujovę atnešanti apranga, avalynė ir aksesuarai.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
| Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
|---|---|---|---|
| EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
| EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
| EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
| PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
| EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Vienas populiariausių vyriškų kvapų tipų – tai medienos kvapas. Iš kitų jis išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Lacoste“ ir kt.
| Prekės ID: | 69536256 |
| Kategorija: | Kvepalai vyrams |
| Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
| Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,16 x 0,1 x 0,06 m, 0,35 kg |
| Pardavėjo šalis: | Lietuva |
| Tipas: | Tualetinis vanduo |
| Rūšis: | Nike, tualetinis vanduo |
| Kvapas: | Citrusų, Medienos |
| Skirta: | Vyrams |
| Tūris: | 200 ml |
| Koncentracija: | EDT |
| Prekės ženklas: | Nike |
| Visos šio ženklo prekės: | Visos Nike prekės |
| Gamintojas: | DE RUY PERFUMES, S.A.U. ; Spain, Alcalá de Guadaíra (Seville), C/ La Red Seis 2, 41500; info@deruy.com |
| ES atstovas: | Nike Retail B.V.; Colosseum 1, 1213 NL Hilversum, Netherlands ; privacy@nike.com |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.