Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 34014876 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Sudėtis:ALCOHOL ●AQUA / WATER ●PARFUM / FRAGRANCE ●LIMONENE ●BENZYL SALICYLATE ●LINALOOL ●COUMARIN ●CITRONELLOL ●BENZYL ALCOHOL ●GERANIOL ●ALPHA-ISOMETHYL IONONE ●ISOEUGENOL ●CITRAL ●BENZYL BENZOATE ●METHYLANTHRANILATE●BENZYLCINNAMATE●
Buteliukas sukurtas naudojant žymujį Valentino spaustuką, įkvėptas Romos architektūros, kuri yra neatsiejama Valentino mados ženklo dalis.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Maison Valentino 1960 metais įkūrė Valentino Garavani ir Giancarlo Giammetti. Valentino yra tarptautinės mados veikėjas. Maison Valentino vaidina svarbų vaidmenį prabangiame stiliuje, kur susilieja tradicijos ir naujovės. Valentino prekinio ženklo dizainas atsiskleidžia ne tik per drabužių kolekcijas, bet ir aksesuarų linijas, kuriose: batai, rankinės, maži odos aksesuarai, akiniai, kaklaskarės, kaklaraiščiai ir kvepalai. Estetinė visata, esanti daugiau nei 100 šalių per 175 Valentino tiesiogiai valdomas parduotuves ir daugiau nei 1500 prekybos vietų. Maison Valentino prekinis ženklas ypač žinomas savo raudonomis suknelėmis, ir itin plačiai kūriniuose naudojamu ryškiu atspalviu dažnai vadinamu „Valentino raudona“.
Estetinė, šiuolaikinė vizija ir meistriškumas reikalaujantis tobulybės - tai pramoninio proceso bei produktų kūrimo ir gamybos pagridninės gairės. Visa gamyba yra vykdoma istoriniame Piazza Mignanelli Romoje, kur neseniai atidaryta specializuota „Bottega Couture“ mokykla. Valentino yra tarp tarptautinių mados lyderių, kurie tiki aukšta pridėtine verte, kurią sukuria pasaulinė stiliaus vizija.
„Labai svarbu glaudžiai bendradarbiauti su specialistais ir remtis Italijos patirtimi. Tai leido mums suprasti ir suvokti taisykles, kad galėtume jas sulaužyti ir perrašyti savaip. Savų taisyklių kūrimas yra dizainerio profesijos pagrindas. Tai yra pagrindas, nuo kurio prasideda kiekvienas kūrybinis procesas. Mane domina humanizmo idėja, kuri puoselėja kūrybiškumą. Šioje kompanijoje sužinojau, jog naujovės negali egzistuoti be gilių žinių apie tradicijas. Ši idėja bus nauja Valentino kryptis - suprasti tradicijas ir išlaisvinti fantaziją naujovėms.“ - teigia Maison Valentino dabartinis kūrybos vadovas.
Maison Valentino jau 1970-ųjų pabaigoje sukūrė savo pirmąją kvepalų liniją, todėl šioje srityje kompanija tai pat yra žymi ir pažengusi. Dabar Maison Valentino bendradarbiauja su viena didžiausių kvepalų gamintojų kompanijų Puig ir savo populiariųjų kvepalų kolekciją augina iki šiol. Kvepalų linija yra gana plati, susidedanti iš įvairių kvapų, tinkančių visiems skoniams.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Vienas populiariausių vyriškų kvapų tipų – tai medienos kvapas. Iš kitų jis išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Lacoste“ ir kt.
Prekės ID: | 34014876 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,25 x 0,15 x 0,15 m, 0,3 kg |
Tipas: | Tualetinis vanduo |
Kvapas: | Gaivus, Medienos |
Rūšis: | Valentino, gaivus kvepalai vyrams, Valentino, medienos kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Decords, Kouket, Brandberry, IT Company SIA, Fusion Store., Solit, VMA PLUS Sp. z o.o., PASSION, Beautyway, Bright Lab OÜ, Nordic Manta, OÜ, Triksa, KAM Trade SIA |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Valentino |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Valentino prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.