Pavasario superpasiūlymai! Viskas, ko reikia, vienoje vietoje!
1

12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value

Specifikacijos:
Autorius: Thomas Barta, Patrick Barwise
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 58604328
2871
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
4166
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 12 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 12 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 12 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 12 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 12 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
4166
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value

HOW TO SUCCEED AS A MARKETING LEADER IN TODAY'S GLOBAL, DIGITAL WORLD.
What makes an effective and successful marketing leader? The authors of this groundbreaking book conducted a worldwide study with profiles of more than 68,000 business leaders--and discovered 12 essential traits that can make or break your success. The 12 Powers of a Marketing Leader is the first and only leadership book for marketers based on anything like this level of research evidence.
Learn how to:
Mobilize your boss: Make an impact at the highest level and align marketing with the company's priorities.
Mobilize your colleagues: Inspire and motivate your colleagues to act on your ideas.
Mobilize your team: Build and hone a winning marketing team.
Mobilize yourself: Focus on goals that will benefit your customer, company, and long-term career.
Warning: This is not a marketing book. It's a leadership book for marketers, using the most up to date research on what works and what doesn't in marketing's digital age. By zeroing in on the value creation zone ("V-Zone") the all-important overlap between your company's and customers' needs you'll be able to help the business win in the market and achieve your career goals.
BONUS: Receive full access to an online self-assessment tool and other marketing leadership resources.

Bendra informacija apie: 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value

Prekės ID: 58604328
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Thomas Barta, Patrick Barwise
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1048 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 28 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4166

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai