1

Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business

Specifikacijos:
Autorius: David T. Courtwright
Puslapių skaičius: 336
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 66695756
2156
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 13 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 13 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business

“A fascinating history of corporate America’s efforts to shape our habits and desires.”—Sean Illing, Vox“(A] compulsively readable book about bad habits becoming big business…In crisp and playful prose and with plenty of needed humor, Courtwright has written a fascinating history of what we like and why we like it, from the first taste of beer in the ancient Middle East to opioids in West Virginia.”—American Conservative“A sweeping, ambitious account of the evolution of addiction…This bold, thought-provoking synthesis will appeal to fans of ‘big history’ in the tradition of Guns, Germs, and Steel.”—Publishers Weekly“A mind-blowing tour de force that unwraps the myriad objects of addiction that surround us daily…This intelligent, incisive, and sometimes grimly entertaining book will become the standard work on the subject.”—Rod Phillips, author of Alcohol: A HistoryWe live in an age of addiction, from compulsive gaming and shopping to binge eating and opioid abuse. Sugar can be as habit-forming as cocaine, researchers tell us, and social media apps are deliberately hooking our kids. But what can we do to resist temptations that insidiously rewire our brains? A renowned expert on addiction, David Courtwright reveals how global enterprises have both created and catered to our addictions. The Age of Addiction chronicles the triumph of what he calls “limbic capitalism,” the growing network of competitive businesses targeting the brain pathways responsible for feeling, motivation, and long-term memory.

Bendra informacija apie: Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business

Prekės ID: 66695756
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,14 x 0,21 m, 0,3 kg
Leidykla: Harvard University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: David T. Courtwright
Puslapių skaičius: 336
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai