1

Assemblage: The Art and Science of Brand Transformation

Specifikacijos:
Autorius: Emmanuel Probst
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 69917051
3114
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 15 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 15 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Assemblage: The Art and Science of Brand Transformation

"Probst's combination of agile writing and insightful observations makes most other books on modern branding look both overly circumspect and woefully incomplete ... A fascinating-and surprisingly fun-wide-angle look at advertising." - Kirkus Reviews (starred review) Brands can no longer force-feed us a plethora of products we don't need. To succeed, brands must transform us and the world we live in. Assemblage guides you through the art and science of creating transformative brands by combining personal, social, and cultural components. Assemblage will show you Why perception is the truth and how to shape people's perceptions Why we relate to antiheroes, villains, and saviors How brands can reassure consumers about their past, present, and future How to leverage data and insights to deliver a personalized, human-centric consumer experience How brands can make a positive impact on people, society, and the economy Assemblage is supported by in-depth research in consumer psychology, extensive consumer insights, interviews with industry-leading marketers, and case studies of transformative brands, big and small.

Bendra informacija apie: Assemblage: The Art and Science of Brand Transformation

Prekės ID: 69917051
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,229 x 0,152 x 0,025 m, 0,54 kg
Leidykla: Ideapress Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Emmanuel Probst
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Assemblage: The Art and Science of Brand Transformation
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Assemblage: The Art and Science of Brand Transformation


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai