Autorius: | Emmanuel Probst |
Puslapių skaičius: | 240 |
Leidimo metai: | 2023 |
Prekės ID: | 69917051 |
"Probst's combination of agile writing and insightful observations makes most other books on modern branding look both overly circumspect and woefully incomplete ... A fascinating-and surprisingly fun-wide-angle look at advertising." - Kirkus Reviews (starred review) Brands can no longer force-feed us a plethora of products we don't need. To succeed, brands must transform us and the world we live in. Assemblage guides you through the art and science of creating transformative brands by combining personal, social, and cultural components. Assemblage will show you Why perception is the truth and how to shape people's perceptions Why we relate to antiheroes, villains, and saviors How brands can reassure consumers about their past, present, and future How to leverage data and insights to deliver a personalized, human-centric consumer experience How brands can make a positive impact on people, society, and the economy Assemblage is supported by in-depth research in consumer psychology, extensive consumer insights, interviews with industry-leading marketers, and case studies of transformative brands, big and small.
Prekės ID: | 69917051 |
Kategorija: | Ekonomikos knygos |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,229 x 0,152 x 0,025 m, 0,54 kg |
Leidykla: | Ideapress Publishing |
Leidinio kalba: | Anglų |
Viršelio tipas: | Kietas |
Formatas: | Tradicinė knyga |
Tipas: | Ekonomika |
Knyga su ištrauka: | Ne |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | Knygynas Krisostomus |
Autorius: | Emmanuel Probst |
Puslapių skaičius: | 240 |
Leidimo metai: | 2023 |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.