1

Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers: Six Ways to Create New Value For Customers

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, P Van Der Pijl
Puslapių skaičius: 304, Nenurodyta
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 59359483
3099
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
6099
-
6883
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 19 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 19 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 19 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 19 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 19 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 19 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
6099
Pro Baltic
6883 8969
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers: Six Ways to Create New Value For Customers

Six ways to create new value for customers Uber and Lyft took over the streets in San Francisco, providing a seamless and frictionless experience to get around. Few yellow taxis are left to serve tourists. Amazon shifted its business model from selling books to delivering convenience 24/7 at attractive prices. Driven by the viewing behaviors of their users, Netflixshifted from renting and shipping DVDs to producing original content like “Narcos.” All of these changes are business model shifts. A shift is a deliberate and systematic move towards more relevance and value for customers. Business Model Shifts is a collection of stories about value creation, sharing inspiration and insights from more than 100 leading business models. The collection of stories is organized in six ways to create new value for customers: The Services Shift: the move from product towards services that get the job done for customers The Stakeholder Shift: the move from a shareholder orientation towards creating value for all stakeholders The Digital Shift: the move from fragmented business operations towards always being connected to customers and their needs The Platform Shift: the move from underserved towards directly connecting people to exchange value The Exponential Shift: the move from improving 10% towards exponential thinking and 10x growth The Circular Shift: the move from take-make-dispose towards restorative, regenerative, and circular value creation Each of the shifts is presented in a visual way, revealing the essence of value creation. This book triggers you to think and act strategically, shows what you can learn from business models inside and outside your industry, and urges you to apply those learnings to make your own shift. Now is the time! Are you ready to shift your business model towards more relevance and value for your customers? 

Bendra informacija apie: Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers: Six Ways to Create New Value For Customers

Prekės ID: 59359483
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nenurodyta, P Van Der Pijl
Puslapių skaičius: 304, Nenurodyta
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers: Six Ways to Create New Value For Customers
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers: Six Ways to Create New Value For Customers

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2256 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 8 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6099
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(994 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 8 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6883 8969

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai