1

Customer Data Platforms: Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement

Specifikacijos:
Autorius: Martin Kihn, Christopher B. O'Hara, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 240, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59139928
2289
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
3459
-
3505
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 15 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 15 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
3459
Minced
3505
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Customer Data Platforms: Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement

"Never before has there been such a stark dichotomy in marketing: customers demand the type of deep personalization from brands that technology companies like Netflix and Amazon deliver, but they are increasingly leery of offering the type of personal data required to make it happen. Over the years companies have built byzantine "stacks" of various marketing and advertising technology to try and deliver the fabled "right person, right message, right time" experience to deliver on customer journeys, but have found themselves stuck with a hot mess of siloed systems, disconnected processes, and legacy technical debt. Riding in like a white knight, Customer Data Platforms have come to the fore, offering companies a seemingly plug-and-play way to capture, unify, activate and analyze customer data. CDPs are the hottest technology category for marketers today, a growing category with over 100 different companies, and a hot topic at industry events and in industry press. But are CDPs worthy of the hype? CustomerDriven takes a a deep dive into everything CDP and breaks down the fundamentals, including how to: -Understand the problems of managing customer data -Define the category and understand what CDPs do (and don't do) -Organize and harmonize customer data for use in marketing -Build a safe, compliant first party data asset your brand can use as fuel -Create a data-driven culture that puts customers at the center of everything you do -Understand how to leverage AI and machine learning to drive the future of personalization -Orchestrate modern customer journeys that react to customers in real-time -Power analytics with customer data to get closer to true attribution"--
Master the hottest technology around to drive marketing success  Marketers are faced with a stark and challenging dilemma: customers demand deep personalization, but they are increasingly leery of offering the type of personal data required to make it happen. As a solution to this problem, Customer Data Platforms have come to the fore, offering companies a way to capture, unify, activate, and analyze customer data. CDPs are the hottest marketing technology around today, but are they worthy of the hype? Customer Data Platforms takes a deep dive into everything CDP so you can learn how to steer your firm toward the future of personalization.  Over the years, many of us have built byzantine “stacks” of various marketing and advertising technology in an attempt to deliver the fabled “right person, right message, right time” experience. This can lead to siloed systems, disconnected processes, and legacy technical debt. CDPs offer a way to simplify the stack and deliver a balanced and engaging customer experience. Customer Data Platforms breaks down the fundamentals, including how to:    - Understand the problems of managing customer data   - Understand what CDPs are and what they do (and don’t do)   - Organize and harmonize customer data for use in marketing   - Build a safe, compliant first-party data asset that your brand can use as fuel   - Create a data-driven culture that puts customers at the center of everything you do   - Understand how to use AI and machine learning to drive the future of personalization   - Orchestrate modern customer journeys that react to customers in real-time   - Power analytics with customer data to get closer to true attribution   In this book, you’ll discover how to build 1:1 engagement that scales at the speed of today’s customers. 

Bendra informacija apie: Customer Data Platforms: Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement

Prekės ID: 59139928
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,43 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop, Minced
Autorius: Martin Kihn, Christopher B. O'Hara, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 240, Nenurodyta
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Customer Data Platforms: Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Customer Data Platforms: Use People Data to Transform the Future of Marketing Engagement

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1068 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 5 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3459
Pardavėjas: Minced 4.3
(1072 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 16 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3505

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai