Customer Service for Hospitality and Tourism 3rd edition

Specifikacijos:
Autorius: Simon Hudson, Louise Hudson
Puslapių skaičius: 324
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 74215456
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais
5492
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
719 / mėn.
Skolinantis 5492 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 719 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6471 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1832
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 24 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 24 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 25 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 25 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 25 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 27 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 27 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 28 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 28 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Customer Service for Hospitality and Tourism 3rd edition

A fully revised and updated new edition of this bestselling and a unique text that explains not only the theory behind the importance of customer service but also acts as a guidebook for those wishing to put this theory into practice. In essence it is the 'whys' and 'hows'of customer service. Fully updated with current statistics, trends, and examples, it is full of references to all the latest research from both academic and practitioner literature. Chapters cover important topics such as the financial and behavioural consequences of customer service, consumer trends influencing service, developing and maintaining a service culture, managing service encounters, the importance of market research, building and maintaining customer relationships, providing customer service through the servicescape, the impact of technology on customer service, the importance of service recovery, and promoting customer service internally and externally. The third edition of this book - like the first and second - is easy to read, very current, and full of references to all the latest research. Chapters cover important topics such as the financial and behavioral consequences of customer service, consumer trends influencing service, developing and maintaining a service culture, managing service encounters, the importance of market research, building and maintaining customer relationships, providing customer service through the servicescape, the impact of technology on customer service, the importance of service recovery, and promoting customer service internally and externally. The third edition also pays special attention to the COVID-19 pandemic and how it has altered customer service in the tourism and hospitality sector - a sector that was impacted more than any other due to the crisis. In addition to fresh, up-to-date material, the third edition contains 10 new cases from around the world that focus on how individuals or organizations in the hospitality sector have adapted - and even thrived - during the COVID-19 pandemic.

Bendra informacija apie: Customer Service for Hospitality and Tourism 3rd edition

Prekės ID: 74215456
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Goodfellow Publishers Limited
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Simon Hudson, Louise Hudson
Puslapių skaičius: 324
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Customer Service for Hospitality and Tourism 3rd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių