1

Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement

Specifikacijos:
Autorius: Nenurodyta, Tom Chavez, Chris O'Hara, Vivek Vaidya
Puslapių skaičius: 256, Nenurodyta
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 58603943

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement

The indispensable guide to data-powered marketing from the team behind the data management platform that helps fuel Salesforce?the #1 customer relationship management (CRM) company in the worldA tectonic shift in the practice of marketing is underway. Digital technology, social media, and e-commerce have radically changed the way consumers access information, order products, and shop for services. Using the latest technologies?cloud, mobile, social, internet of things (IoT), and artificial intelligence (AI)?we have more data about consumers and their needs, wants, and affinities than ever before. Data Driven will show you how to:?Target and delight your customers with unprecedented accuracy and success?Bring customers closer to your brand and inspire them to engage, purchase, and remain loyal?Capture, organize, and analyze data from every source and activate it across every channel?Create a data-powered marketing strategy that can be customized for any audience?Serve individual consumers with highly personalized interactions?Deliver better customer service for the best customer experience?Improve your products and optimize your operating systems?Use AI and IoT to predict the future direction of marketsYou’ll discover the three principles for building a successful data strategy and the five sources of data-driven power. You’ll see how top companies put these data-driven strategies into action: how Pandora used second- and third-hand data to learn more about its listeners; how Georgia-Pacific moved from scarcity to abundance in the data sphere; and how Dunkin’ Brands leveraged CRM data as a force multiplier for customer engagement. And if you’re wondering what the future holds, you’ll receive seven forecasts to better prepare you for what may come next.  Sure to be a classic, Data Driven is a practical road map to the modern marketing landscape and a toolkit for success in the face of changes already underway and still to come. 

Bendra informacija apie: Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement

Prekės ID: 58603943
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Autorius: Nenurodyta, Tom Chavez, Chris O'Hara, Vivek Vaidya
Puslapių skaičius: 256, Nenurodyta
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Data Driven: Harnessing Data and AI to Reinvent Customer Engagement


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai