1

Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty

Specifikacijos:
Autorius: Zontee Hou
Puslapių skaičius: 280
Leidimo metai: 2024
Prekės ID: 90832825
4641
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 15 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 15 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty

Your customers expect highly personalized experiences. Discover exactly how to deliver by collecting the right data and crafting messages that tap into behavioral psychology.
Make your marketing truly resonate by personalizing every message, powered by data, research and behavioral economics. To break through the noise, marketers today need to be hyper-relevant to their customers. To do that takes data and a deep understanding of your audience. Data-Driven Personalization breaks down the best ways to reach new customers and better engage your best customers. By combining principles of persuasion, behavioral economics and industry research, this book provides readers with an actionable blueprint for how to implement a customer-centric approach to marketing that will drive results. The book is broken into six parts that detail everything from what data is most valuable for personalization to how to build a data-driven marketing team that's prepared for the next five years and beyond. Each chapter includes actionable insights to guide marketers as they implement a data-driven personalization approach to their strategy. The chapters also focus on hands-on tactics like identifying messages that will move the needle with customers, how to generate seamless omnichannel experiences and how to balance personalization with data privacy. The book features case studies from top brands, including FreshDirect, Target, Adobe, Cisco and Spotify.

Bendra informacija apie: Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty

Prekės ID: 90832825
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Zontee Hou
Puslapių skaičius: 280
Leidimo metai: 2024

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Data-Driven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai