1

Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Specifikacijos:
Autorius: Kit Yarrow
Puslapių skaičius: 224, Nenurodyta
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 59368368
2386
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (4):
3863
-
4442
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 13 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 13 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
3863 5069
KATARATA
3999
EasyShop
4442
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Take a glimpse into the mind of the modern consumer A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind, award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where they need to be today: into the deeply psychological and often unconscious relationships that people have with products, retailers, marketing communications, and brands. Drawing on hundreds of consumer interviews and shop-alongs, Yarrow reveals the trends that define our transformed behavior. For example, when we shop we show greater emotionality, hunting for more intense experiences and seeking relief and distraction online. A profound sense of isolation and individualism shapes the way we express ourselves and connect with brands and retailers. Neurological research even suggests that our brains are rewired, altering what we crave, how we think, and where our attention goes. Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer s needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible. Armed with Yarrow s strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers driving profit and success across the organization.

Bendra informacija apie: Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Prekės ID: 59368368
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, EasyShop, Minced
Autorius: Kit Yarrow
Puslapių skaičius: 224, Nenurodyta
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Decoding the New Consumer Mind: How and Why We Shop and Buy

Kitų pardavėjų pasiūlymai (4)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(986 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3863 5069
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2231 pirkėjo įvertinimas)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3999
Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1059 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4442
Pardavėjas: Minced 4.3
(1067 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 11 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4260

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai