1

Deep Learning and the Game of Go

Specifikacijos:
Autorius: Max Pumperla, Kevin Ferguson, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 384, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 58743848
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 814 x 9 mėn.
6219
6219
814 / mėn.
Skolinantis 6219 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 814 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,20%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7326 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2073
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 9 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 9 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 9 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 9 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 9 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 9 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Deep Learning and the Game of Go

SummaryDeep Learning and the Game of Go teaches you how to apply the power of deep learning to complex reasoning tasks by building a Go-playing AI. After exposing you to the foundations of machine and deep learning, you'll use Python to build a bot and then teach it the rules of the game.Foreword by Thore Graepel, DeepMindPurchase of the print book includes a free eBook in PDF, Kindle, and ePub formats from Manning Publications.About the TechnologyThe ancient strategy game of Go is an incredible case study for AI. In 2016, a deep learning-based system shocked the Go world by defeating a world champion. Shortly after that, the upgraded AlphaGo Zero crushed the original bot by using deep reinforcement learning to master the game. Now, you can learn those same deep learning techniques by building your own Go bot!About the BookDeep Learning and the Game of Go introduces deep learning by teaching you to build a Go-winning bot. As you progress, you'll apply increasingly complex training techniques and strategies using the Python deep learning library Keras. You'll enjoy watching your bot master the game of Go, and along the way, you'll discover how to apply your new deep learning skills to a wide range of other scenarios!What's insideBuild and teach a self-improving game AIEnhance classical game AI systems with deep learningImplement neural networks for deep learningAbout the ReaderAll you need are basic Python skills and high school-level math. No deep learning experience required.About the AuthorMax Pumperla and Kevin Ferguson are experienced deep learning specialists skilled in distributed systems and data science. Together, Max and Kevin built the open source bot BetaGo.Table of ContentsPART 1 - FOUNDATIONSToward deep learning: a machine-learning introductionGo as a machine-learning problemImplementing your first Go botPART 2 - MACHINE LEARNING AND GAME AIPlaying games with tree searchGetting started with neural networksDesigning a neural network for Go dataLearning from data: a deep-learning botDeploying bots in the wildLearning by practice: reinforcement learningReinforcement learning with policy gradientsReinforcement learning with value methodsReinforcement learning with actor-critic methodsPART 3 - GREATER THAN THE SUM OF ITS PARTSAlphaGo: Bringing it all togetherAlphaGo Zero: Integrating tree search with reinforcement learning

Bendra informacija apie: Deep Learning and the Game of Go

Prekės ID: 58743848
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Manning Publications
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Max Pumperla, Kevin Ferguson, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 384, Nenurodyta
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Deep Learning and the Game of Go
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Deep Learning and the Game of Go


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai