Autorius: | Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie |
Puslapių skaičius: | 152 |
Leidimo metai: | 2019 |
Prekės ID: | 68526916 |
Designing for Growth showed how organizations can use design thinking to boost innovation and drive growth. This updated and expanded companion guide is a stand-alone project workbook that provides a step-by-step framework for applying the D4G tool kit and process to a particular project. Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers (D4G) showed how organizations can use design thinking to boost innovation and drive growth. This updated and expanded companion guide is a stand-alone project workbook that provides a step-by-step framework for applying the D4G tool kit and process to a particular project, systematically explaining how to address the four key questions of the design thinking approach.In the field book, Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, and Rachel Brozenske guide readers through the design process with reminders of key D4G takeaways as they progress. Readers learn to identify an opportunity, draft a design brief, conduct research, establish design criteria, brainstorm, develop concepts, create napkin pitches, make prototypes, solicit feedback from stakeholders, and run learning launches. This second edition is suitable for projects in business, nonprofit, and government contexts, with all-new tools, practical advice, and facilitation tips. A new introduction discusses the relationship between strategy and design thinking.
Prekės ID: | 68526916 |
Kategorija: | Ekonomikos knygos |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,3 x 0,22 x 0,22 m, 0,3 kg |
Leidykla: | Columbia University Press |
Leidinio kalba: | Anglų |
Viršelio tipas: | Minkštas |
Formatas: | Tradicinė knyga |
Tipas: | Ekonomika |
Knyga su ištrauka: | Ne |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Autorius: | Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie |
Puslapių skaičius: | 152 |
Leidimo metai: | 2019 |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.