1

Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career

Specifikacijos:
Autorius: David Brown, Alex Thompson
Puslapių skaičius: 484
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 63547068

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career

This comprehensive textbook introduces students to all the core principles of Marketing practice using an employability-focused approach. This book is underpinned by six pillars, which flow through each chapter: marketing ethics, sustainability, stakeholder engagement, globalisation, the power of new media, and measuring success.
This comprehensive textbook introduces students to all the core principles of marketing practice using an employability-focused approach. Essentials of Marketing is underpinned by six pillars, which flow through each chapter: marketing ethics, sustainability, stakeholder engagement, globalisation, the power of new media, and measuring success. The book demystifies theory by placing it in contexts which are recognisable to a diverse readership, using real-life case studies and examples designed to engage today’s technologically savvy and internationally oriented students. The book includes a comprehensive running case study in which readers are invited to adopt the roles of marketing assistant, marketing manager, and marketing director within regional markets, applying the knowledge that they have learned in each chapter into modern, realistic contexts, which simulate a marketing career. Key features to aid learning and comprehension include case studies, chapter objectives and summaries, key learning points, and key questions. With a uniquely accessible and applied approach, Essentials of Marketing is designed as a core text for undergraduate and postgraduate students studying Introduction to marketing, marketing management, and principles of marketing modules. Digital learning resources include a comprehensive instructor’s manual to guide interaction with the applied case study, PowerPoint slides, and a test bank.

Bendra informacija apie: Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career

Prekės ID: 63547068
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,91 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Autorius: David Brown, Alex Thompson
Puslapių skaičius: 484
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Essentials of Marketing: Theory and Practice for a Marketing Career


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai