1

Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition

Specifikacijos:
Autorius: Albert O. Hirschman
Puslapių skaičius: 176
Leidimo metai: 1972
Prekės ID: 77681894
3221
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 29 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 29 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 29 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 29 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition

An innovator in contemporary thought on economic and political development looks here at decline rather than growth. Albert O. Hirschman makes a basic distinction between alternative ways of reacting to deterioration in business firms and, in general, to dissatisfaction with organizations: one, “exit,” is for the member to quit the organization or for the customer to switch to the competing product, and the other, “voice,” is for members or customers to agitate and exert influence for change “from within.”The efficiency of the competitive mechanism, with its total reliance on exit, is questioned for certain important situations. As exit often undercuts voice while being unable to counteract decline, loyalty is seen in the function of retarding exit and of permitting voice to play its proper role.The interplay of the three concepts turns out to illuminate a wide range of economic, social, and political phenomena. As the author states in the preface, “having found my own unifying way of looking at issues as diverse as competition and the two-party system, divorce and the American character, black power and the failure of ‘unhappy’ top officials to resign over Vietnam, I decided to let myself go a little.”

Bendra informacija apie: Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition

Prekės ID: 77681894
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,2 x 0,13 m, 0,28 kg
Leidykla: Harvard University Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Albert O. Hirschman
Puslapių skaičius: 176
Leidimo metai: 1972

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai