1

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Specifikacijos:
Autorius: Eric Benjamin Seufert
Puslapių skaičius: 254
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 58430188
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 690 x 9 mėn.
5276
5276
690 / mėn.
Skolinantis 5276 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 690 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,85%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6210 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 1760
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (3):
6117
-
8209
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 23 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 23 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 23 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
6117
KATARATA
8199
Minced
8209
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Freemium is a business model in which the basic product is provided free of charge and payments are only required on advanced and more complex options and features. It is a rapidly growing and developing paradigm, part of the range of economic models that have developed in these early post-capitalist days. As such, this introduction to freemium model and its concepts is an important book, of use to a range of professionals, from management and sales people to IT professionals and engineers. Opening with a general description of the freemium model and an overview of analytical techniques and the interrelation between freemium and big data, we move on to descriptions of quantitative methods to be used with the model, and miscellaneous metrics to organize its functionality and determine the viability of a particular product. Further chapters discuss monetization, growth and the concept of lifetime customer value, which, if not unique, is certainly more important to this model than to many others. As a part of a vague series from Morgan Kaufmann which includes other books on Big Data, Information Management and Data Mining, this volume will be useful as a part of an integrated business model for future-looking businesses. Annotation ©2014 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the earliest stages of development.Your freemium product generates vast volumes of data, but using that data to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue can be challenging if you don't fully understand the impact that small changes can have on revenue. In this book, author Eric Seufert provides clear guidelines for using data and analytics through all stages of development to optimize your implementation of the freemium model.Freemium Economics de-mystifies the freemium model through an exploration of its core, data-oriented tenets, so that you can apply it methodically rather than hoping that conversion and revenue will naturally follow product launch.By reading Freemium Economics, you will:Learn how to apply data science and big data principles in freemium product design and development to maximize conversion, boost retention, and deliver revenueGain a broad introduction to the conceptual economic pillars of freemium and a complete understanding of the unique approaches needed to acquire users and convert them from free to paying customersGet practical tips and analytical guidance to successfully implement the freemium modelUnderstand the metrics and infrastructure required to measure the success of a freemium product and improve it post-launchIncludes a detailed explanation of the lifetime customer value (LCV) calculation and step-by-step instructions for implementing key performance indicators in a simple, universally-accessible tool like Excel

Bendra informacija apie: Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Prekės ID: 58430188
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Elsevier Science & Technology
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, EasyShop, Minced
Autorius: Eric Benjamin Seufert
Puslapių skaičius: 254
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Kitų pardavėjų pasiūlymai (3)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1105 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 9 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6117
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2262 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8199
Pardavėjas: Minced 4.3
(1100 pirkėjų įvertinimų)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
8209

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai